rabat på forsendelse af additional items

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

rabat på forsendelse af additional items

Indlægaf Pia Lou'lou' » tirsdag, 17. januar 2012 12:15

Hvad gør i, når rabatten skal vrides ud af sælgeren?
Når man køber to sjaler og fragten for det andet sjal er angivet til ca. halvdelen af fragten for det første, så skal der jo ofte bedes om en reduktion undtagen hos de supercheckede sælgere, hvis regulering af regningen allerede er indbygget i ebays maskineri. det er træls at vente på reduktionen, i dette tilfælde reducerede sælger blot med et sølle halvt pund i stedet for det lovede 1.5 pund. det er rigtigt irriterende at skulle tinge videre over en reduktion, som allerede er specificeret i annoncens tekst.
det er sådan noget, der giver mig lyst til at annullere en handel.

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Re: rabat på forsendelse af additional items

Indlægaf Line » tirsdag, 17. januar 2012 21:18

Ja det er ret belastende. Man bliver så glad når det hele er fikset og klart og regnet ud i systemet og når man så sider med en der ikke er så åhhh så skal man skrive og bede om den korrekte pris... jeg har dog ikke oplevet at de så snyd med den pris... men måske har jeg bare ikke tjekket ordentlig efter. :-P

Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem
Geografisk sted: Kbh

Indlægaf perlemig » tirsdag, 17. januar 2012 21:20

Jeg kan sagtens følge dig Pia - ville bestemt også føle mig fristet til at annullere sådan en handel. ØV!
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)

Brugeravatar
butler
Jade perle
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:

Indlægaf butler » tirsdag, 17. januar 2012 21:22

Jeg blev nødt til at stjæle din mus, så den ligger i min computer. Den er alså for sød. *smækkys*
Smykker laves for hygge og sjov

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » tirsdag, 17. januar 2012 21:59

Tak for opbakning, der var dog happy end med lettelsens suk, for sælger skrev at hun havde glemt (?) at det var 1.47, der skulle reduceres med. så var den potte ude.

og så er der den slags sælger, som skriver tilbage til en, efter man har betalt, for at sige at han har returneret soso, fordi man har betalt for meget- beadsbynature- bless him

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"