Svindel med kreditkort

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: Århus

Svindel med kreditkort

Indlægaf Suz » torsdag, 21. februar 2008 19:36

Hørte lige dette emne omtalt i radioavisen kl. 17.
Sikkerheden på danske sider skulle være rimelig, men der var grund til at passe godt på, hvis man handler på udenlandske sider.
http://dr.dk/Nyheder/Penge/2008/02/21/152802.htm

Måske er det ikke den rigtige streng at postere dette indlæg - det gælder jo også andre steder end eBay, men jeg synes lige, at advarslen skal frem.
Mvh
Suz

Brugeravatar
Bling-Bling
Labra Dorit

Indlægaf Bling-Bling » torsdag, 21. februar 2008 19:58

Jo men handler man via Ebay så anvender de fleste Pay-Pal og det er sikkert nok...der får sælger ingen oplysninger om købers konti...det er noget som foregår via et andet firma...Pay-Pal...de udbetaler også først pengene til sælger når varen er registreret leveret til køber....så ingen problemer der...men man skal nok ikke aflevere sin konotoplysninger sådan bare lige uden videre til nogen i andre lande....

Jeg skal også snart handle med en sælger som hedder JNSbeads og der foregår handlen også via Pay-P....det er anvendt af mange sælgere da det er sikkert og godt....har aldrig hørt noget om der skulle være problemer med den slags betalinger....og mange af pigerne herinde handler konstant via den slags betaling og de er tilfredse....

jeg har lige meldt mig på Ebay så nu skal der snart shoppes.... *klappe* :mrgreen:

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf Line » torsdag, 21. februar 2008 20:03

I grunden handler det jo om se sig for ikke bare fyre visakortet af hvor som helst. Man kan som regel hurtig se på en side hvor seriøs den egentlig er.

Brugeravatar
momoes
Æresmedlem

Indlægaf momoes » fredag, 22. februar 2008 00:39

Bling-Bling skrev:
Jeg skal også snart handle med en sælger som hedder JNSbeads og der foregår handlen også via Pay-P....d
*klappe* :mrgreen:

Bling, er det jnsbeads shop på ebay du vil handle i??

Hvis et er, så kan det altså langt bedre betale sig at handle i deres almindelige shop www.jnsbeads.com

*smækkys*
Vh. Maria

Perloman og medlem af moderator-teamet.. :-)

Brugeravatar
Bling-Bling
Labra Dorit

Indlægaf Bling-Bling » fredag, 22. februar 2008 12:46

momoes skrev:
Bling-Bling skrev:
Jeg skal også snart handle med en sælger som hedder JNSbeads og der foregår handlen også via Pay-P....d
*klappe* :mrgreen:

Bling, er det jnsbeads shop på ebay du vil handle i??

Hvis et er, så kan det altså langt bedre betale sig at handle i deres almindelige shop www.jnsbeads.com

*smækkys*

Nej Momoes....det er hos JNS direkte jeg vil handle....ikke via EBAY...det er andre sælgere jeg har kik på der.... :mrgreen:

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"