Tålmodighed søges..

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
Brugeravatar
smillasmiles
Den smilende Perle
Geografisk sted: Sabro
Kontakt:

Tålmodighed søges..

Indlægaf smillasmiles » torsdag, 28. februar 2008 22:14

Jeg har i knapt en ugestid haft en shoppingbasket åbent ved et par sælgere på ebay..Jeg havde regnet med at det hele var i hus igår..men...så sad jeg og kedede mig..surfede lige forbi mine auktioner...og blev hængende hos Foxy-Facets der har det der med auktioner der slutter hvert minut..Jeg bød på en masse, gjorde nogen gode køb, tabte andre auktioner, men sådan er det..
Og så kom jeg til at byde på noget der først slutter om to dage...så nu venter jeg..
Jeg har fået en pæn mail fra dem om at jeg kan have min indkøbskurv åbent i 7 dage, ja tak, men nu vil jeg egentlig gerne betale så de kan sende mine perler til mig...
Tålmodighed er en dyd siges det..det er ikke en dyd jeg besidder...

*mumle mumle* Nu er dyder ofte overvurderet!
Mvh Smillasmiles

First do no harm!

Brugeravatar
Bling-Bling
Labra Dorit

Indlægaf Bling-Bling » torsdag, 28. februar 2008 22:23

grinrul* grinrul* Det var ikke længe din stanhaftighed holdt stik....du er og bliver en perloholik..af den uhelbredlige slags... *rullegrin

Nu jeg lige har fat i dig smilla....

jeg har været ind og kigge i min view cart hos JNS og nu lige pludselig står der ikke noget med priser og hvor meget jeg har bestilt for....hvordan kan det være....har du også prøvet det....??

Håber da det virker når jeg skal til at bestille for alvor... *grøn*

Brugeravatar
smillasmiles
Den smilende Perle
Kontakt:

Indlægaf smillasmiles » torsdag, 28. februar 2008 22:28

Jojo, de perleindkøb er med i beregningen om ikke flere perler i marts...

Jeg har aldrig oplevet det du skriver om med JNS beads..Men mon ikke det kommer til at passe når du trykker på knappen til at købe med..såvidt jeg husker er der en del "failsafe": "vil du købe disse perler?" "er du sikker på du vil købe disse perler?" "Helt sikker?" "Ok så til kassen"...eller lignende så der skal nok kommer pirser på uundervejs..*S*
Mvh Smillasmiles

First do no harm!

Brugeravatar
Bling-Bling
Labra Dorit

Indlægaf Bling-Bling » torsdag, 28. februar 2008 22:33

Jeg tror der er en fejl på deres hp.....når jeg højre klikker og trækker musen ned over skærmen kommer alle priserne frem igen og og der er længere fremme i bestillingsformularen så meget tekst der mangler....så tror der er gået ged i det hele....det kan jo ske med disse dersens datamater... grinrul*

Billen
Diamant
Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf Billen » torsdag, 28. februar 2008 23:07

Jeg fik perler fra vicalla i dag. Lige nu har jeg 2 pakker undervejs - og ja det kribler og krabler i mig for at få fingrene i dem. Når man har betalt er man mentalt klar til at få sine ting!

Brugeravatar
smillasmiles
Den smilende Perle
Kontakt:

Indlægaf smillasmiles » torsdag, 28. februar 2008 23:33

Jeg har udviklet sådan en "ud af øje, ud af sind" ting når det gælder indkøb fra ebay...Tingene komemr når de kommer og går der for længe så rykker jeg...
Jeg vil bare gerne betale så jeg ligesom kan komme videre i teksten...
Det kan jeg så måske imorgen!
Hvis jeg ikke falder i igen!
Mvh Smillasmiles

First do no harm!

Brugeravatar
Britta T.
Helt speciel perle
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlægaf Britta T. » torsdag, 28. februar 2008 23:41

Jeg har et stort problem når jeg har bestilt perler især fra USA. Jeg mener ikke jeg kan gå videre og lave noget som helst før jeg får de perler, for lige meget hvilket smykke jeg skal lave, så skal de nye perler bruges til det - SKØRT *skør*
Husk: et godt grin forlænger livet ;-)

Britta

Brugeravatar
momoes
Æresmedlem

Indlægaf momoes » fredag, 29. februar 2008 00:17

Jeg har før haft det som Britta, men er begyndt at blive lige som smilla, med ude af øje ude af sind..... Lige indtild jeg kommer i tanke om det igen, ligesom med fluoriterne jeg har på vej.. Nu kan det kun gå for langsomt!!!
Vh. Maria

Perloman og medlem af moderator-teamet.. :-)

Brugeravatar
smillasmiles
Den smilende Perle
Kontakt:

Indlægaf smillasmiles » fredag, 29. februar 2008 01:18

Nå så blev jeg færdig med den ene af mine bestillinger/sælgere..
Så er de ganske mange perler betalt..og det viser sgi at jeg har købt 19 strenge..Så skal jeg bare glæde mig til de dukker op! *S*
Mvh Smillasmiles

First do no harm!

Brugeravatar
ChaserBall
Turmalin
Geografisk sted: Falster

Indlægaf ChaserBall » fredag, 29. februar 2008 10:02

Britta T. skrev:Jeg har et stort problem når jeg har bestilt perler især fra USA. Jeg mener ikke jeg kan gå videre og lave noget som helst før jeg får de perler, for lige meget hvilket smykke jeg skal lave, så skal de nye perler bruges til det - SKØRT *skør*

He ... måtte i går tage mig sammen og lave en halskæde, selvom jeg mente at jeg bare ikke kan gå igang med noget som helst før det fra firemountaingems kommer hjem. Blev bare så inspireret af nogle billeder her at jeg MÅTTE kreere noget.

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"