Dårlige køb

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Dårlige køb

Indlægaf Line » tirsdag, 30. marts 2010 14:43

Hvad har du købt der viste sig at være i dårlig kvalitet, og ikke mindst hvor er det købt.

OG, har du købt noget der bare slet ikke var som du havde forventet måske med størelse og farve.

Vis gerne billeder af hvordan varen blev vist og hvordan din egen vare ser ud.

Brugeravatar
Xen
Koral perle
Geografisk sted: Valby

Re: Dårlige køb

Indlægaf Xen » tirsdag, 20. april 2010 11:41

Jeg har fornylig fået en farve-ups'er hjem via Ebay..

Sælgeren er fashion-beads899
Lækker klar krystal... men mine var noooget mere blå *fløjt* Fine.. men langt fra.

Billede Billede

Jeg nåede iøvrig at købe en steng turkis-teardrops fra samme sælger - der var en del mindre end beskrevet. Sjusk!

Lea
Swarovski perle
Geografisk sted: Odder

Indlægaf Lea » tirsdag, 20. april 2010 12:23

ja det er lidt fra det oprindelige billede. Men det er ellers en flot farve, bare trist man ikke får det bestilte.
Mange hilsner Lea

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » tirsdag, 20. april 2010 17:29

Ja, det er sjusk eller også er han løbet tør for hvid og har sendt dig blå (kinesisk kompensation *rullegrin )

men nu vi er i den afdeling.......

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » tirsdag, 20. april 2010 19:31

.............. ja, jeg købte nogle øreringe og betalte for dem. lidt senere fik jeg en mail fra sælger, om at smykket var sendt afsted:

Billede

der var det aber dabei, at han var løbet tør for guld-farvede, så han havde sendt sølv-farvede istedet, hope it's okay *gg*

det er ikke okay, de guldfarvede ville passe bedre til mit hår - men nu ser jeg lige varen an og bestemmer om han skal have smæk *blink*

Brugeravatar
BARE-MIG
Peridot
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlægaf BARE-MIG » tirsdag, 20. april 2010 20:25

Pia Lou'lou' skrev:.............. ja, jeg købte nogle øreringe og betalte for dem. lidt senere fik jeg en mail fra sælger, om at smykket var sendt afsted:

Billede

der var det aber dabei, at han var løbet tør for guld-farvede, så han havde sendt sølv-farvede istedet, hope it's okay *gg*

det er ikke okay, de guldfarvede ville passe bedre til mit hår - men nu ser jeg lige varen an og bestemmer om han skal have smæk *blink*

De ser ellers flotte ud... Men ja det er da ikke ok, bare at sende andet end det der er bestilt... :roll:
Katja

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

Indlægaf mooshi » tirsdag, 20. april 2010 20:34

super flotte ørenringe - men jeg er enig - det er absolut ikke okay at sende sølvfarvede i stedet for guldfarvede
Billede

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"