Norsk køber på QXL.

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Norsk køber på QXL.

Indlægaf Line » søndag, 06. juni 2010 17:50

Ja nu har jeg fået solgt lidt på QXL og en af køberne er fra norge. Jeg har i auktionen skrevet at det er fragtfrit og jeg orker faktisk ikke at skulle finde frem til IBAN og Swift numr eosv. Men kan man godt aflyse handlen med den begundelse at man kun sender til Danmark? Eller er man tvunget til at sende til hvem som helst?

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Re: Norsk køber på QXL.

Indlægaf Pia Lou'lou' » søndag, 06. juni 2010 18:24

iban og det andet krimskrams står vistnok på din net bank konto, ellers kan du bare ringe til deres service og få numrene, det er nok det nemmeste.

metteL
Ferskvands perle
Kontakt:

Indlægaf metteL » søndag, 06. juni 2010 19:32

Jeg synes, det bedste svar er at spørge sig selv, hvordan man selv ville have det, hvis rollerne var byttet om ..??!! :-)
Mette Lindholm

Brugeravatar
BARE-MIG
Peridot
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlægaf BARE-MIG » søndag, 06. juni 2010 23:02

Lige præcis mette5555... Man kan ikke bare komme efter køb og sige - Du er ikke fra Dk. så annulere jeg handlen.
Så må man bide i det sure æble og betale for det som man har skrevet - og så bare huske en anden gang at skrive - sender kun fragtfrit til Dk. Eller lign.
Jeg ville i hverfald blive lidt småsur hvis en sælger efter køb, siger til at mig at han så ikke vil sælge alligevel.
Katja

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf Line » mandag, 07. juni 2010 14:25

Hmm ja den med Paypal er faktisk en god idé, den ser jeg da lige om hun hopper på.

-Line

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"