Fejlbud - har nogen prøvet det?

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: Århus

Fejlbud - har nogen prøvet det?

Indlægaf Suz » søndag, 04. juli 2010 16:00

Ja, det er ikke fordi jeg ikke gerne vil købe, men jeg var lidt for hurtig på confirm-tasten, og fik ikke fanget, at sælgeren kun sender til USA. :oops:
Nu har jeg sendt besked til sælger, og spurgt om hun enten vil sende til DK for en rimelig pris eller annulere mit bud.
Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen vejledning på eBays hjælpesider (eller lign. spm. herinde) - har nogen af Jer prøvet det og hvad blev løsningen?
Mvh
Suz

metteL
Ferskvands perle
Kontakt:

Re: Fejlbud - har nogen prøvet det?

Indlægaf metteL » søndag, 04. juli 2010 16:34

Suz skrev:Ja, det er ikke fordi jeg ikke gerne vil købe, men jeg var lidt for hurtig på confirm-tasten, og fik ikke fanget, at sælgeren kun sender til USA. :oops:
Nu har jeg sendt besked til sælger, og spurgt om hun enten vil sende til DK for en rimelig pris eller annulere mit bud.
Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen vejledning på eBays hjælpesider (eller lign. spm. herinde) - har nogen af Jer prøvet det og hvad blev løsningen?

Jeg har tit budt på varer fra sælgere, der kun sender i USA. Enten annullerer de selv eller også sender de alligevel. Jeg har aldrig haft problemer :-)
Mette Lindholm

Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: Århus

Re: Fejlbud - har nogen prøvet det?

Indlægaf Suz » søndag, 04. juli 2010 17:03

Tak for svar begge to.
Jeg vil lade buddet stå og håber, at hun så vil sende hvis jeg vinder.
Mvh

Suz

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"