EKSTRA Konkurrence! Nattens dronning. Ny deadline!

Her kan du deltage i vores Smykke Design konkurrencer. Ca. hver måned kommer der en ny konkurrence med en ny spændende opgave. Og der er selvfølgelig præmier at vinde.
pias
perle

Re: EKSTRA Konkurrence! Nattens dronning. Ny deadline!

Indlægaf pias » onsdag, 30. november 2011 22:37

Det vil da helt klart hjælpe. Men det skal ikke på nogen måde give nogen form for dårlige vibrationer.

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Geografisk sted: Sulsted, Nordjylland
Kontakt:

Indlægaf Saraju » onsdag, 30. november 2011 23:45

Hvis der ikke er nogen der har protesteret når jeg engang får tid til at kigge ind på forum igen i morgen aften så må man gerne rette sit bud lave mere osv. indtil lørdag når jeg kommer på og laver afstemningen. Hvis der er nogen der har protesteret så må vi holde os til den officielle deadline. Er på kursus på handelsskolen, så kigger ind, men har ikke tid til at gøre meget før i morgen aften under alle omstændigheder.
Tidl. Susanne i Nord

Elsker perler, og den ro det giver at arbejde med dem.

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlægaf Cecilou » torsdag, 01. december 2011 00:40

Saraju skrev:Hvis der ikke er nogen der har protesteret når jeg engang får tid til at kigge ind på forum igen i morgen aften så må man gerne rette sit bud lave mere osv. indtil lørdag når jeg kommer på og laver afstemningen. Hvis der er nogen der har protesteret så må vi holde os til den officielle deadline. Er på kursus på handelsskolen, så kigger ind, men har ikke tid til at gøre meget før i morgen aften under alle omstændigheder.

Kan du ikke lige kigge dig i spejlet og se om du har vinger? Det tror jeg at du har! Du er simpelthen bare en engel. Jeg protesterer bestemt ikke.
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
brumbear
Falkeøje
Geografisk sted: Kolding

Indlægaf brumbear » torsdag, 01. december 2011 01:51

Nattens dronning har fået sådan nogle fine halskæder så jeg har lavet hende nogle armbånd og en ring. Det er meningen at hun skal have alle armbåndene på, på den ene arm, sammen med ringen.
Når hun så 'bare' er en hverdagsprinsesse kan hun vælge at tage et enkelt eller flere på og kombinere dem som hun har lyst.

(det er godt nok svært at tage smykkebilleder :oops: )

Billede

Her er mit første elastikarmbånd
Billede

Mine første memorywire-armbånd og mine første loops, uuups
Billede
Billede

Den fine ring og et flettet armbånd. Her har jeg tilsat en fed silke/polyestersnor
Billede

Læderarmbåndet kan også bruges som halskæde. Her har jeg tilsat endedutter og en S-lås
Billede
Billede

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

Indlægaf mooshi » fredag, 02. december 2011 21:55

Hvornår slutter konkurrencen ?
Billede

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Kontakt:

Indlægaf Saraju » fredag, 02. december 2011 22:45

Lørdag middag da en af deltagerne ikke kunne finde sitfoto. Altså absolut sidste frist imorgen middag der efter laver jeg afstemningen . Er på mobilen nu.
Tidl. Susanne i Nord

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlægaf Cecilou » lørdag, 03. december 2011 01:29

Billede
Billede
Billede
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

pias
perle

Indlægaf pias » lørdag, 03. december 2011 11:44

Ja, det her er jo nærmest lidt pinligt. Jeg kan fortsat ikke finde mit kamera. Jeg synes endda jeg har været alle steder fordi jeg også har været i gang med at hænge julepynt op. Det mest ærgelige ender jo så ikke med at være konkurrencen, men at der ligger omkring 800 billeder - et par ferier, da kattene var små, diverse arrangementer, og et pænt stykke tid af datterens liv (og hun er klart hovedmistænkt i denne sag).
Øv, øv, øv.
Men, rigtigt mange tak for at I gav mig en chance.

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Kontakt:

Indlægaf Saraju » lørdag, 03. december 2011 17:15

Træls, opretter afstemningen nu. Håber du finder det på et tidspunkt.
Tidl. Susanne i Nord

pias
perle

Indlægaf pias » lørdag, 03. december 2011 20:24

Det håber jeg bestemt da også. Al logik siger da også at det gør jeg da også på et eller andet tidspunkt. Min krise er lidt, at jeg har sådan en datter der hader at rydde op. Det betyder, at når hun bliver tvunget til det, tager hun en kost, fejer alting sammen og smider det ud. Det betyder selvfølgelig at der er en reel chance for at det er endt på Amagerforbrænding!

Tilbage til "Konkurrencer"