okt - nov konkurrence - Gypsy Queen! ANNULLERET.

Her kan du deltage i vores Smykke Design konkurrencer. Ca. hver måned kommer der en ny konkurrence med en ny spændende opgave. Og der er selvfølgelig præmier at vinde.
Brugeravatar
Becca T
Diamant
Geografisk sted: Studstrup, Aarhus
Kontakt:

Re: okt - nov konkurrence - Gypsy Queen!

Indlægaf Becca T » lørdag, 19. november 2011 12:03

Jeg er også i gang med noget *tommel* Næsten færdig

Brugeravatar
Stella*
*Stjernesafir*
Geografisk sted: Odense NV

Indlægaf Stella* » lørdag, 19. november 2011 14:39

Dine øreringe er rigtig flotte Cecilou *tommel*

hvilke sten har du brugt?
vh Stella*

Moderator og Perleholiker

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlægaf Cecilou » lørdag, 19. november 2011 15:39

Stella* skrev:Dine øreringe er rigtig flotte Cecilou *tommel*

Tak :-)
Det, som jeg har brugt er farvede turkiser (Mener jeg) og små pink krystaller. Jeg synes at det er meget fedt at de er sat sammen af lidt forgyldt amerikansk vintage-kæde, nogle perleskåle og nogle låse som også er forgyldte (af nyere dato) og kobbertråd - Jeg synes faktisk kun at det gør dem endnu mere sigøjneragtige at de er lidt skæve og rustikke samtidig med at de er lidt mere polerede - Kan du følge mig?
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Stella*
*Stjernesafir*
Geografisk sted: Odense NV

Indlægaf Stella* » søndag, 20. november 2011 17:53

Cecilou skrev:
Stella* skrev:Dine øreringe er rigtig flotte Cecilou *tommel*

Tak :-)
Det, som jeg har brugt er farvede turkiser (Mener jeg) og små pink krystaller. Jeg synes at det er meget fedt at de er sat sammen af lidt forgyldt amerikansk vintage-kæde, nogle perleskåle og nogle låse som også er forgyldte (af nyere dato) og kobbertråd - Jeg synes faktisk kun at det gør dem endnu mere sigøjneragtige at de er lidt skæve og rustikke samtidig med at de er lidt mere polerede - Kan du følge mig?

Ja det passer jo flot til stilen med det blandede ;-)
vh Stella*

Moderator og Perleholiker

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » mandag, 21. november 2011 13:29

Jeg har lavet en ring som jeg synes passer ind i stilen ;)

Den er lavet af mange farver og forskellige perler.

Billede
Billede

Jeg synes den er lidt svær at fotografere pga de mange detaljer i perlerne og farver
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

Sarah
Opal
Geografisk sted: Helsingør

Indlægaf Sarah » mandag, 21. november 2011 13:48

Diddah skrev:Jeg har lavet en ring som jeg synes passer ind i stilen ;)

Den er lavet af mange farver og forskellige perler.

Billede
Billede

Jeg synes den er lidt svær at fotografere pga de mange detaljer i perlerne og farver

Den er super flot *tommel*

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Geografisk sted: Sulsted, Nordjylland
Kontakt:

Indlægaf Saraju » mandag, 21. november 2011 16:56

Konkurencen er annulleret iflg. aftale med Starbeads

Grunden er at der ikke er meget konkurrence over det når der er så få deltagere. Star Beads vill meget gerne være sponsor en anden gang. Men det er som om at juleforberedelserne, livet, og den daglige hverdag tager pusten fra os. Det var det samme sidste måned, og det at forlænge konkurrencen med en måned har heller ikke givet ret meget.
Derfor, og det at jeg gerne vil trække mig fra konkurrencerne. (pga. af dårlig samvittighed over for sponsorerne) Gør at jeg og Star beads sammen har valgt at afblæse Gypsy queen.

Til Diddah og Cecilou der allerede har afgivet bud. Jeg vil gerne sende jer en lille blanding fra min samling. Send mig en PB hvis i er interesserede.
Tidl. Susanne i Nord

Elsker perler, og den ro det giver at arbejde med dem.

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Re: okt - nov konkurrence - Gypsy Queen! ANNULLERET.

Indlægaf Diddah » mandag, 21. november 2011 17:50

Men måneden er ikke gået endnu?

Man kan jo se på bytte bytte fx der poster folk lige i sidste øjeblik, jeg har postet i dag en anden havde gang i et smykke, hvorfor ikke give konkurrencen til den udløber?

Jeg forstår dig godt Saraju, men skal den ikke have lov at køre tiden ud?
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

Brugeravatar
Becca T
Diamant
Geografisk sted: Studstrup, Aarhus
Kontakt:

Indlægaf Becca T » mandag, 21. november 2011 17:57

Jeg er nemlig en som tid venter til den sidste uge... jeg plejer at spendere meget tid på et smykker og går efter hvor meget tid jeg har. Så fordele jeg min tid så jeg er færdig lige før deadlinen.

Jeg var faktisk blevet færdig i går og ville sætter billede ind i dag eller i morgen.

Men jeg forstår dig godt Saraju, det har været meget stille de sidste par måneder... folk har de måske travlt med Jul.

Her får du en stor kram fra mig fordi du har gjørt det godt som konkurrence organizer *kram* *hilse* *danser*
Jeg håber at du ikke tager det personlig at det har været så stille.....

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » mandag, 21. november 2011 18:02

Som becca siger så har jeg det på samme måde, jeg uddeler også på den tid jeg har.

Jeg har været i gang over flere gange, men ikke fået lavet det helt rigtige, men endelig kom det så den anden dag og det har jeg postet i dag. Jeg håber heller ikke du tager det personligt. Jeg ved ikke hvorfor der har været stille, det er i perioder synes jeg også med bytte bytte. Vi har været optaget af opskrivning med barn i skole, hundekøb og vintertrætheden der bare hiver i en, det er langt fra fordi konkurrencen var kedelig. Jeg synes det var vildt lækre præmier..

Jeg tror at færre konkurrencer der kører over længere tid ville hjælpe, det kan være svært at nå det hele..

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlægaf Cecilou » mandag, 21. november 2011 18:33

Saraju skrev:Konkurencen er annulleret iflg. aftale med Starbeads

Grunden er at der ikke er meget konkurrence over det når der er så få deltagere. Star Beads vill meget gerne være sponsor en anden gang. Men det er som om at juleforberedelserne, livet, og den daglige hverdag tager pusten fra os. Det var det samme sidste måned, og det at forlænge konkurrencen med en måned har heller ikke givet ret meget.
Derfor, og det at jeg gerne vil trække mig fra konkurrencerne. (pga. af dårlig samvittighed over for sponsorerne) Gør at jeg og Star beads sammen har valgt at afblæse Gypsy queen.

Til Sarah og Cecilou der allerede har afgivet bud. Jeg vil gerne sende jer en lille blanding fra min samling. Send mig en PB hvis i er interesserede.

1000 tak - Jeg har sendt dig en pb :-)
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Kontakt:

Indlægaf Saraju » mandag, 21. november 2011 18:36

Jeg tager det ikke personligt. Men har skrevet sammen med star beads. Som også er lidt træt af der ikke sker noget pt.

Da det s lige sådan ud i sidste måned har vi sammen valgt at sige fra.

Ulla vil gerne være sponsor igen når der er mere liv i sagerne.
Tidl. Susanne i Nord

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » mandag, 21. november 2011 19:03

Jamen det er sådan det er jo, ærger mig bare over at knokle for at deltage også bliver den afblæst selvom der potentielt godt kunne komme mere gang i den.

Et sted forstår jeg godt man mister modet, men jeg ville da nok være lidt ekstra betænkelig ved at deltage en anden gang. Sorry hvis jeg lyder vred, det er jeg ikke, synes bare det er så æv :( Det motivere ikke for at deltage igen, hvis ikke konkurrencerne løber tiden ud. Evt kunne man så når tiden er gået sige der ikke var nok deltagere, det ville jeg ærlig talt foretrække, da det er fair nok, der skal der være lidt kamp om de lækre præmie, men en uge før formode der ikke kommer mere gang i den ja æv.

Det er ikke ment som pres til at holde den kørende men blot min ærlige mening, måske står jeg alene, men de er ikke specielt motiverende at skulle deltage og synes ikke deltagerne har fået en fair chance, men det er selvfølgelig heller ikke fair for sponsorene men den blev jo netop forlænget denne konkurrence. ;) Min mening blot. Men håber der så en ny konkurrence kommer op og stå

PS: Vil også lige huske at sige jeg selvfølgelig sætter pris på præmierne og dem der indhenter dem. DET gør jeg virkelig!

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Kontakt:

Indlægaf Saraju » mandag, 21. november 2011 20:36

Kære Becca T og Diddah, ved det er ret så surt at konkurrencen er blevet annulleret. Men med en "skuffet" sponsor, og mig der går og "skammer" mig over at få fat i en venlig sponsor, som glæder sig meget til at se hvad folk kan finde på, som så efter 40+ dage ikke har ene eneste ting at sidde og glæde sig over. Så er jeg meget lille. d. 19 nov. 19 dage efter det var planlagt kom det første bud, jeg og starbeads startede med at skrive igår, og blev tidligt i formiddag enige om at lukke konkurrencen. Nu også lidt for at det ikke skal hedde sig at vi lukker konkurrencen efter deadline, det ville også virke akavet.
Dog var der siden da kommet endnu et bud, hvor jeg så besluttede selv at sende en lille præmie til de 2 deltagere der havde lagt op, for ikke at de skulle føle sig alt for skuffede.

Jeg forstår og respektere jeres meninger. Det er træls at lukke en konkurrence før deadline pga. "manglende" interesse. Det er træls at føle sig luset over at bede om noget hvor man så ikke reelt levere hvad der var forventet. Det er træls at love lækre præmier, og glæde sig til at se resultater og inspiration, og ikke se noget.

Men til alle jer der har bud klar og gerne vil vise det og have en chance for at vinde en lille ting donerer jeg gerne endnu en lille præmie, en lille stofpose med perler, og metal dele.
Det er selvfølgelig ikke fair over for jer der har arbejdet med et smykke og ikke får chancen for en præmie, men det er heller ikke fair over for sponsoren. Derfor vil jeg ikke forlange, at hun efter at have bedt om at stoppe konkurrencen, og gemme præmien til en anden gang. At hun så alligevel skal give præmien.
Det er grunden til jeg lige nu går i kasserne og laver en lækker blanding, som så kan fungere a la trøste præmie.

Billede kommer snarest.
Tidl. Susanne i Nord

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » mandag, 21. november 2011 20:39

Jeg synes det er synd for jer, der virkeligt har lagt energi i at lave et ærligt bud på konkurrencen og for Saraju. som faktisk skaffede en sponsor (det må faktisk have været lidt af en satsning) godt du ikke tager det personligt- det ville jeg næppe kunne undgå.
Jeg tror det skyldes forums alder og medlemmernes forum alder/ancienitet. vi er så forhærdede og gamle i gårde at vi ikke rigtigt orker at vise smykker længere - jeg er sikker på, at der stadigt købes materialer og produceres ude i de små hjem. Men at bruge 1 time på foto og upload for at høste tre og en halv kommentar er bare ikke besværet værd. Jeg klager mig ikke- jeg konstaterer det blot. Vi lever i et frit land og ingen skal kommentere noget med mindre de gør det oprigtigt.
jeg beklager udviklingen overfor vores nye medlemmer, det kan ikke være sjovt. Det bedste forum kan byde på pt. er den sindssygt store fond af viden, som det rummer- en værdifuld og middel-drænende viden "nedarvet" fra den ene perloman til den anden.

Tilbage til "Konkurrencer"