okt - nov konkurrence - Gypsy Queen! ANNULLERET.

Her kan du deltage i vores Smykke Design konkurrencer. Ca. hver måned kommer der en ny konkurrence med en ny spændende opgave. Og der er selvfølgelig præmier at vinde.
Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Re: okt - nov konkurrence - Gypsy Queen! ANNULLERET.

Indlægaf Cecilou » mandag, 21. november 2011 20:52

Det er da drønærgerligt, det som skete - Men jeg kan faktisk godt forstå Ulla, og at hun var utålmodig og ikke følte at der skete noget. Jeg var selv i tvivl om, om jeg skulle deltage, men besluttede mig alligevel til at deltage.
Om medlemmerne af forumet har lyst til at lægge billeder ind, er deres eget sag, men jeg vil ihvertfald gerne.
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » mandag, 21. november 2011 21:14

Jeg forstår det godt det gør jeg. Jeg synes ikke det er nødvendigt at sponsorere en gave selv Saraju (susanne), det synes jeg ikke. Det er ikke et behov fra min side af.

Jeg ER skuffet, jo det er jeg. Jeg forstår også godt Ulla helt sikkert. Jeg synes personligt det ville være okay hvis konkurrencen løb tiden ud også kunne se at der ikke var nok deltagere, måske skal der minimum antal deltagere på?

Jeg synes også det er enormt svært for ikke alle emner rammer alles inspirationskilde. Måske skulle man have flere emner i en konkurrence? Tænker vi bliver nødt til at finde på nye tiltag sådan alle kan få lysten, inspirationen til at deltage og sådan at de som har overskuddet til konkurrencer finder det sjovt at skaffe fede præmier. Jeg ville gerne står for det, men at skaffe præmier ville være for meget for mig vil jeg sige.

Men måske der skulle oprettes en tråd om hvad vi kan gøre frem over for at sikre dette ikke sker igen, både for deltagere, sponsorer og for den som står for konkurrencerne.

Måske skulle man være flere om det? En skaffer præmier, en eller begge sørger for regler og deadline og idéer måske? Tænker da ikke det er en rar stilling at side i for nogen og jeg ville da være super ked af det hvis det var at konkurrencerne bliver sløjfet.

Men jo der er generelt ret sløvt herinde.. Jeg selv viser langt flere billeder i en amerikansk gruppe jeg er i fordi der sker meget. Men i de perioder hvor jeg ikke er inspireret eller har energi så er de danske mere stille forum nemmere at overskue.
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

Brugeravatar
Becca T
Diamant
Geografisk sted: Studstrup, Aarhus
Kontakt:

Indlægaf Becca T » mandag, 21. november 2011 21:15

Jeg vil også stadig lægge min billede ind bare så Ulla kan ser at der er lavet noget *tommel* Jeg kan godt forstå hende men jeg håber hun ikke tager det personlig... det er en spændende konkurrence og jeg er desværre lidt langsomt :oops: Har jeg altid været :-)

Ulla, hvis du læser med, det er helt i orden!!

Og Saraju... du skal ikke føler dig presset om at kommer med en premie, det skal jo ikke går ud over dig!

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Geografisk sted: Sulsted, Nordjylland
Kontakt:

Indlægaf Saraju » mandag, 21. november 2011 21:23

Netop modtaget en mail fra Ulla, hun sender en plaster på såret præmie til Diddah for hendes ring og til Cecilou for øreringene.
Mangler adressen på Becca T.

Til i andre her er hvad i konkurrer om i stedet for.

Billede
ca ½ streng garnet, og mother of pearl. jet krystaller, metal dele og potato ferksvands perler, lampwork. samt lidt metal dele.

Og lad mig endnu en gang understrege at Starbeads gerne vil være sponsor en anden gang når der er lidt mere liv i forumet. Og at hun sender trøste gaver ud til de bud der var lagt op.
Tidl. Susanne i Nord

Elsker perler, og den ro det giver at arbejde med dem.

Brugeravatar
Becca T
Diamant
Geografisk sted: Studstrup, Aarhus
Kontakt:

Indlægaf Becca T » mandag, 21. november 2011 21:29

Det er Diddah som har lavet ringen! Jeg har ikke lagt min bud ind endnu :oops:

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Kontakt:

Indlægaf Saraju » mandag, 21. november 2011 21:34

Face palm!

Diddah selvfølgelig er det så dig der skal have en trøste præmie. Har rettet det før, må have læst at becca havde et bud parat, og så byttet om på navnene.

Tror jeg er noget irriterret idag, og kort for hovedet, var til en jobsamtale og fik ikke jobbet pga. manglende salgs erfaring. For fanden da det vidste de jo fra starten.... Jeg er bogholder ikke sælger. Søgte også en stilling til kundeservice og ikke salg.....

Hvorfor skulle jeg så bruge tid og energi på tests mm. når de ikke vil have folk der ikke er uddannede sælgere.
Tidl. Susanne i Nord

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » mandag, 21. november 2011 21:42

Åh det lyder som om det slet ikke er din dag Susanne.. det er okay ingen er vrede på dig, det ved du godt ikke? Jeg synes du gør et rigtig godt stykke arbejde!

SURT med det job.

Det med dårlige dage kender vi alle. Min har heller ikke været pokkers fantastisk. Sender et kram, tilgiv hvis jeg lød vred, det var ikke ment sådan, håber alle ved
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Kontakt:

Indlægaf Saraju » mandag, 21. november 2011 21:53

Diddah skrev:Åh det lyder som om det slet ikke er din dag Susanne.. det er okay ingen er vrede på dig, det ved du godt ikke? Jeg synes du gør et rigtig godt stykke arbejde!

SURT med det job.

Det med dårlige dage kender vi alle. Min har heller ikke været pokkers fantastisk. Sender et kram, tilgiv hvis jeg lød vred, det var ikke ment sådan, håber alle ved

Bare rolig holder lige meget af jer alle og ved at i ikke er vrede, men vi har forskellige meninger som skal respekteres. Synes stadig du er virkelig sød og rar, og er ret så vild med din ring. Den er meget flot. Hvis i er noget som helst så er det skuffede, og har prøvet at lettes skuffelsen mest muligt. Men tingene er som de er, og sådan er det.
Håber i øvrigt i kan lide den nye trøste præmie til jer der endnu ikke har lagt bud op, men har arbejdet på projektet.
Tidl. Susanne i Nord

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » mandag, 21. november 2011 22:07

Uanset hvad der kommer i min postkasse er jeg meget glad, i mine øjne var det ikke nødvendigt, men er meget glad for det helt sikkert ;D *citrin* *turmalin* *ametyst* *rubin* *aqua*

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » mandag, 21. november 2011 22:07

Hov og tak Saraju ;) :oops: bliver lidt flov over at have "skabt" mig undskyld, men tak fordi du og Ulla tager det pænt

Brugeravatar
Danagonia
kobber perle
Geografisk sted: Bolderslev - Aabenraa
Kontakt:

Indlægaf Danagonia » tirsdag, 22. november 2011 10:38

Øv altså! Det er træls at bruge tid på at stå for sådan noget, når der ikke er nogen der deltager. Undskyld Susanne!
Ha' en Perle dag! - CamillaBillede

Sarah
Opal
Geografisk sted: Helsingør

Indlægaf Sarah » tirsdag, 22. november 2011 10:55

Øh, jeg er hægtet lidt af her?
Så man skal ikke uploade sit forslag? *vedikke

Brugeravatar
Linda
Krondiamant
Geografisk sted: København N.

Indlægaf Linda » tirsdag, 22. november 2011 10:58

øv manner.....jamen det er jo ærgeligt, jeg har nu ikke lavet mit færdigt endnu, men det er jo så helletr ikke vigtigt nu.....nå skidt pyt, men synes ligesom Diddah at det er ærgeligt at man stopper før tid....jeg kan nemlig også være en af dem som absolut venter til sidste sekund...... og jeg har bare haft travlt med at ordne soveværlse derhjemme og så bliver der kun tid i ganske få stunder, da man jo også skal på arbejde om dagen...... øv og jeg havde ellers lige sådan et par helt særlige øreringe i hovedet......men har bare ikke haft tiden til det, men havde netop sagt til min mand at weekenden blev helliget et par timer i smykkernes tegn, fordi jeg gerne ville lave noget og det jo netop var blevet forlænget til november med....

Og Susanne, jeg synes bestemt ikke du burde skamme dig og være flov over os herinde, du kan jo ikke sige at der SKAL lægges en masse ind i de første uger, det er jo ikke din skyuld at der ikke er 100 der bare poster billeder ind og hurtigt.... du har gjort et godt stykke arbejde og tak for det *smækkys* Men hvis man netop gerne vil lave noget ekstra specielt, bare se når Blue Raven går igang med hendes hamre banke og lodde projekter, det tager jo lidt længere tid en hvis man bare laver et par øreringe - men det skal der jo netop også være plads til, selvom man måske bare skal tænke over hvordan de skal se ud.....men se tilbage på de andre konkurrencer, så plejer der faktisk at dukke ret meget op til aller sidst..... *vedikke
Storsniffer af perlestøv = hej, jeg er perloman !!

Mummy in the Cave
Swarovski perle
Kontakt:

Indlægaf Mummy in the Cave » tirsdag, 22. november 2011 15:34

Synes også det er ærgerligt at konkurrencen er afblæst - har afsat torsdag til at få lavet den idé jeg har puslet med længe - nå pyt, den bliver nok vist alligevel.

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Kontakt:

Indlægaf Saraju » tirsdag, 22. november 2011 20:33

Ingen skal undskylde og i må meget gerne vise jeres forslag, jeg har valgt at sponsorere en perleblandning til dem der stadig viser noget. Der er billede vist i et tidligere indlæg.
Tidl. Susanne i Nord

Tilbage til "Konkurrencer"