Ekstra konkurrence! Let's go CRAZY!

Her kan du deltage i vores Smykke Design konkurrencer. Ca. hver måned kommer der en ny konkurrence med en ny spændende opgave. Og der er selvfølgelig præmier at vinde.
Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Re: Ekstra konkurrence! Let's go CRAZY!

Indlægaf Cecilou » søndag, 11. marts 2012 13:53

Joanna skrev:Jeg er stadig på skitsedelen og har nok brug for en uges tid mere.

Men ellers viser jeg det bare, når det bliver færdigt.

Knus Joanna

Ok :-)) Jeg glæder mig til at se smykket:-)
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » søndag, 11. marts 2012 15:22

Billede

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » søndag, 11. marts 2012 16:23

Pia Lou'lou' skrev:Billede

Sindsygt fede øreringe, Pia :-))
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » søndag, 11. marts 2012 16:25

Becca T skrev:Her kommer mit budt :) Den er omkring 2 meter lang og kan vikles 3-4 gang omkring halsen med STORE træperler (omkring 2,5 cm) og STORE granit nuggets (også omkring 2,5 cm) Den er tung og den larmer men jeg synes den er flot :mrgreen:

Billede

Billede

Billede

Lækker kæde, hvor er dine granitnuggets fra? De er bare SÅ flotte.

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » søndag, 11. marts 2012 16:47

Her er så mine bud - Armbåndet er inspireret af gårsdagens regnvåde metropol (Det er weekendens smykketema for mit vedkommende).

Armbåndet er af tibetansk sølv, gummi, forsølvede perlestave, acryl og så selvfølgelig prismer.
Billede
Billede
Billede
Billede

Ringen er monteret med forsølvede ringfindings, forsølvet kæde, swarovskikrystaller, buede forsølvede tubefindings, og skiven af mit gamle ur (Det går, er vandtæt, og skiven er selvlysende)
Billede
Billede

Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Suz » søndag, 11. marts 2012 22:06

Cecilou skrev:Her er så mine bud - Armbåndet er inspireret af gårsdagens regnvåde metropol (Det er weekendens smykketema for mit vedkommende).

Armbåndet er af tibetansk sølv, gummi, forsølvede perlestave, acryl og så selvfølgelig prismer.
Billede

Ouhh en heftig sag - flot og spændende. *klappe*
Det kunne være interessant at se på - monstro du kunne overtales til et supplerende foto?
Mvh
Suz

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » søndag, 11. marts 2012 22:47

Suz skrev:
Cecilou skrev:Her er så mine bud - Armbåndet er inspireret af gårsdagens regnvåde metropol (Det er weekendens smykketema for mit vedkommende).

Billede

Ouhh en heftig sag - flot og spændende. *klappe*
Det kunne være interessant at se på - monstro du kunne overtales til et supplerende foto?

Jamen, 1000 tak for de rosende ord, der bliver lagt suplerende billeder ind senere:-)

Brugeravatar
Joanna
Koral perle
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlægaf Joanna » lørdag, 19. maj 2012 09:31

Halløjsa

Jeg ville jo gerne i sin tid have deltaget, men fik aldrig mit bud færdigt. Det blev til gengæld brugt i en konkurrence på "det røde forum". Men nu får I det lige at se (selv om en del af jer jo sikkert har set det før).

Det er en steampunk kæde, hvor ikke to dele er ens og hoveddelen er et prisme fra en lysekrone, og tandhjulene er fra et gammelt ur, jeg har skilt ad og øjet er fra en bamse.

Billede

Knus Joanna
"Måtte der blive liv i min tale og mening i det, jeg siger"

Brugeravatar
Angel24
Koral perle
Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Angel24 » lørdag, 19. maj 2012 10:26

nøj hvor ser det sejt ud med de tandhjul. Men jeg havde nok lavet noget andet i midten i stedet for prismen. Synes ikke lige den spiller så godt sammen med tandhjulene. men det ser ellers rigtig fedt ud. *tommel*
Hilsen Jessica
Hver mod andre, som du vil have andre skal være mod dig
Billede

Tilbage til "Konkurrencer"