Forårskonkurrence! 2012

Her kan du deltage i vores Smykke Design konkurrencer. Ca. hver måned kommer der en ny konkurrence med en ny spændende opgave. Og der er selvfølgelig præmier at vinde.
Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Re: Forårskonkurrence! 2012

Indlægaf Cecilou » torsdag, 31. maj 2012 21:30

Min kandidat til konkurrencen blev lavet i blodigt og inderligt raseri - Men faktisk synes jeg at øreringene fik det spænde og fine over sig som forårsblomsterne har - Hvad synes I?

Billede
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Becca T
Diamant
Geografisk sted: Studstrup, Aarhus
Kontakt:

Indlægaf Becca T » torsdag, 31. maj 2012 21:41

Her kommer min bud :mrgreen: Den er inspireret af Asiatiske kirsebær træer med to Asiatiske elefanter. Elefanterne vandrer rundt i mellem de smukke træer og finder noget at spiser :mrgreen: :mrgreen: Elefanterne er lavet ud af ben og perlerne er en blanding af træ, coffee agat, cherry quarts, porcelain og jade.

Billede

Billede

Billede

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Brugeravatar
Linda
Krondiamant
Geografisk sted: København N.

Indlægaf Linda » fredag, 01. juni 2012 10:34

Becca, hvor er den flot....og vild med dit vedhæng *tommel* med kirsebærtræet
Storsniffer af perlestøv = hej, jeg er perloman !!

Brugeravatar
smillasmiles
Den smilende Perle
Geografisk sted: Sabro
Kontakt:

Indlægaf smillasmiles » fredag, 01. juni 2012 21:59

Cecilou skrev:Min kandidat til konkurrencen blev lavet i blodigt og inderligt raseri - Men faktisk synes jeg at øreringene fik det spænde og fine over sig som forårsblomsterne har - Hvad synes I?

Billede

Må vi få historien bag hvorfor du var endt i blodig og interlig raseri? *S*
Mvh Smillasmiles

First do no harm!

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » lørdag, 02. juni 2012 00:24

Jeg kan måske lige nå det her.

Beklager billedet ikke er så godt, jeg er lige blevet færdig her til aften, hvis det er tilladt vil jeg ligge et bedre billede ind i morgen når solen er stået op iigen. ;)

Det var egentlig ikke meningen jeg skulle deltage, men sad og roede med noget her til aften og wups så synes jeg det passede meget godt ind. ;)

Her er mit bud

Billede
Billede

Beklager virkelig aftenlyset her. Jeg burde få skaffet mig en lampe der laver mere naturligt lys.

Her er et taget i dagslys ;)

Billede
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

Brugeravatar
Angel24
Koral perle
Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Angel24 » lørdag, 02. juni 2012 00:44

Så fik jeg lavet min kreation færdig.....fik i al hast de sidste perler hjem idag.
Det blev til et par søde engle øreringe af rosa quarts dråber, englevinger og grøn amazorite (amazorite har jeg fået af lisbeth på det røde forum i denne måneds udfordring)
jeg har haft en del bøvl med at få lavet ringen øverst. jeg har prøvet at sno den rundt om, som i kan se er det blevet meget godt efter 1. forsøg.

Billede
Hilsen Jessica
Hver mod andre, som du vil have andre skal være mod dig
Billede

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf Line » lørdag, 02. juni 2012 08:39

prinsesse skrev:Så fik jeg lavet min kreation færdig.....fik i al hast de sidste perler hjem idag.
Det blev til et par søde engle øreringe af rosa quarts dråber, englevinger og grøn amazorite (amazorite har jeg fået af lisbeth på det røde forum i denne måneds udfordring)
jeg har haft en del bøvl med at få lavet ringen øverst. jeg har prøvet at sno den rundt om, som i kan se er det blevet meget godt efter 1. forsøg.

Billede

Jeg kan ikke se dit billede og jeg får en virusadvarsel fra den adresse. :-( Kan du evt. ligge det et andet sted?

Brugeravatar
Angel24
Koral perle

Indlægaf Angel24 » lørdag, 02. juni 2012 09:53

øøhhh.....så er jeg lige lidt lost *vedikke hvad gør jeg nu. kan jeg sende billede til dig på din mail?
Hilsen Jessica
Billede

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Kontakt:

Indlægaf Line » lørdag, 02. juni 2012 12:08

Hvis du ikke selv kan hoste det et andet sted ja. Dog kom billedet frem i afstemningståden så nogen gange kan man se det. Men der popper stadig en virus advarsel op. Har du evt. en flickr konto?

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » lørdag, 02. juni 2012 12:11

ellers download Picasa, der kan du så ligge billede op i et webalbum og der fra dele det her inde ;) Flickr er også ok
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

Brugeravatar
Angel24
Koral perle

Indlægaf Angel24 » lørdag, 02. juni 2012 12:23

jeg plejer at bruge billedeupload.dk
Hilsen Jessica
Billede

Brugeravatar
Angel24
Koral perle

Indlægaf Angel24 » lørdag, 02. juni 2012 12:28

Diddah:

det kunne være jeg skulle gøre det samme med mine engle.
farverne er meget bedre i dagslys. rigtig flot.
Hilsen Jessica
Billede

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Kontakt:

Indlægaf Line » lørdag, 02. juni 2012 14:07

prinsesse skrev:jeg plejer at bruge billedeupload.dk

Ja og det er den der kommer virusadvarsel på...

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » lørdag, 02. juni 2012 15:14

Der kommer ingen virus advarsel ved mig, bullguard plejer nok at gøre det. Spøjst.

Men prinsesse så se om du kan bruge Flickr eller picasa der er sikkert også andre der ude, dropbox har jeg også hørt om jeg har dog ikke sat mig ind i noget af det. Og alt ser bedre ud i dagslys ;D

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlægaf Cecilou » søndag, 03. juni 2012 21:47

smillasmiles skrev:
Cecilou skrev:Min kandidat til konkurrencen blev lavet i blodigt og inderligt raseri - Men faktisk synes jeg at øreringene fik det spænde og fine over sig som forårsblomsterne har - Hvad synes I?

Billede

Må vi få historien bag hvorfor du var endt i blodig og interlig raseri? *S*

Det er på grund af min svigermor, som simpelthen er så dum og ubehøvlet overfor mig, så det er til at tude over. Hun holder mig udefor til hver en given lejlighed (Inviterede min kæreste, og familien til fødselsdag, men inviterede ikke mig) Ingen i min familie kan døje hende.
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Tilbage til "Konkurrencer"