Hvorfor er i ikke med i konkurrencerne?

Her kan du deltage i vores Smykke Design konkurrencer. Ca. hver måned kommer der en ny konkurrence med en ny spændende opgave. Og der er selvfølgelig præmier at vinde.

Hvorfor er du ikke med i konkurrencerne?

Jeg er da med!
7
11%
Det er for kedelige præmier.
3
5%
Udfordringen/temaet er for svært.
7
11%
Jeg tror ikke jeg vinder alligevel.
11
17%
Har sjældent tid.
27
43%
Synes betingelserne er urimelige.
0
Ingen stemmer
Andet, uddyb gerne.
8
13%

Afgivne stemmer: 63

Brugeravatar
HMA-Design
Swarovski perle
Geografisk sted: Midtjylland

Re: Hvorfor er i ikke med i konkurrencerne?

Indlægaf HMA-Design » fredag, 21. december 2012 01:33

Smykke damen skrev:For mit vedkommende er det simpelthen fordi der ikke er timer nok i døgnet i øjeblikket. Jeg når sjældent op på mit værksted og endnu mindre her ind.

Jeg har det på nøjagtig samme måde. Det er ikke fordi, at det ikke interesserer mig, men tiden har bare aldrig været til det desværre.
- Bliver ved med at sige til mig selv, 'se nu at få det prioriteret', fordi jeg altid bliver meget inspireret. Desværre når jeg altid at tabe pusten inden jeg for alvor kommer igang.
- Der er nok et eller andet der gør, at det bliver for 'svært' eller omstændigt for mit vedkommende.
- Alt i alt støtter jeg op om det, fordi det giver inspiration og måske også giver nogle (red. MIG) 'sparket' der skal til for at komme igang med at få lavet noget ;)

Tak til jer der virkelig får prioriteret at sætte tid af til det *smækkys*

Glædelig Jul *snemand*
Livet er som perler på en snor ..o.O.o.O.o.O.o..

Brugeravatar
Littie
Gul Calcit
Geografisk sted: Nordjylland, Klokkerholm
Kontakt:

Re: Hvorfor er i ikke med i konkurrencerne?

Indlægaf Littie » fredag, 28. december 2012 00:26

Tjae, det er nu engang så sjældent, at jeg sætter mig ned og nørkler med perlerne - og mindst lige så sjældent, at jeg slår et smut forbi forummet her. Og når jeg endelig er her, glemmer jeg at tjekke vores konkurrence-tråd. Så kan I godt se, at det ikke er ofte, jeg egentlig påmindes muligheden *fløjt*

Jeg har altid synes, at både præmier og temaer er ganske fremragende. Kun ganske få gange har de andres fantastiske bud skræmt mig væk. Oftest sker det bare, at jeg ikke lige sidder med inspirationen eller materialerne til at kunne fremtrylle noget, der er en konkurrence værdig.. *vedikke
Som sol og regn den kommer og går
Som katten er den utilregnelig
Som sæsonens skifte fra vinter til vår
Men altid er den hjertens belejlig
Inspiration...

Tilbage til "Konkurrencer"