Vedr. køb i udlandet !

Alt hved der vedrører indkøb af materialer i udlandet og ikke mindst hvordan man forholder sig til toldgebyr, moms, selvfotolning, ventetid osv.
Linscha
Glas perle
Geografisk sted: BRØNSHØJ

Re: Vedr. køb i udlandet !

Indlægaf Linscha » mandag, 15. november 2010 23:16

Og.......så lige inden jeg logger mig ud.....................!! :-) :-)

Er der nogen der har et svar på, om Post DK vil opkræve et gebyr i forbindelse med at sende købet retur til afsender ?

Jeg vil også meget gerne spørge, om der er nogen der har betalt told m.m. ved køb over de 80 kr. og i så fald hvor meget ?

På forhånd tak for hjælpen ! *tommel*

De bedste hilsner,
Linscha

Rav
Voks perle
Geografisk sted: Nordsjælland.

Indlægaf Rav » tirsdag, 16. november 2010 00:18

Jeg er slet ikke inde i reglerne - må indrømme at hvis der virkelig er noget jeg ønsker mig så køber jeg det. Men jeg har dog ikke købt noget over 250-300 kr endnu.
Jeg købte bla nogen parfumer engang i januar måned jeg tror jeg gav 250 kr for dem og jeg har verken betalt importgebyr ej heller moms for den forsendelse.
MVH Rav

Follow the hope in your heart not the fear in your mind.

If you remain in the shade you will never grow.

Linscha
Glas perle
Geografisk sted: BRØNSHØJ

Indlægaf Linscha » lørdag, 20. november 2010 12:50

Rav skrev:Jeg er slet ikke inde i reglerne - må indrømme at hvis der virkelig er noget jeg ønsker mig så køber jeg det. Men jeg har dog ikke købt noget over 250-300 kr endnu.
Jeg købte bla nogen parfumer engang i januar måned jeg tror jeg gav 250 kr for dem og jeg har verken betalt importgebyr ej heller moms for den forsendelse.

Hej Rav,

Glemte at takke dig endnu engang for din respons. Tusinde tak for alle dine svar.

God weekend ! :-)

De bedste hilsner,
Linscha

Tilbage til "Indkøb i udlandet, Told og moms"