PayPal spørgsmål

Alt hved der vedrører indkøb af materialer i udlandet og ikke mindst hvordan man forholder sig til toldgebyr, moms, selvfotolning, ventetid osv.
Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

PayPal spørgsmål

Indlægaf kiskan » onsdag, 08. december 2010 23:54

Når jeg køber ting som jeg betaler via PayPal, så står der på den kvittering jeg modtager, ud for forsendelsesadresse - ubekræftet. Jeg har ikke fundet ud af hvordan jeg bekræfter dette. Er der nogen som har det?

Jeg har betalt mange gange med PayPal og det ser ikke ud til at have været noget problem. Men hvis der findes en måde at få det ord væk på, vil jeg gerne vide det :mrgreen:
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

vase
Peridot

Re: PayPal spørgsmål

Indlægaf vase » torsdag, 09. december 2010 03:27

kiskan skrev:Når jeg køber ting som jeg betaler via PayPal, så står der på den kvittering jeg modtager, ud for forsendelsesadresse - ubekræftet. Jeg har ikke fundet ud af hvordan jeg bekræfter dette. Er der nogen som har det?

Jeg har betalt mange gange med PayPal og det ser ikke ud til at have været noget problem. Men hvis der findes en måde at få det ord væk på, vil jeg gerne vide det :mrgreen:

på indbetalings siden er der så vidt jeg husker 2 ens knapper......mener at det går væk når du trykker på dem begge. så vidt jeg ved fremkomme der en ny bekræftet/ubekræftet adresse for hver handel/indbetalig. tror at det er for at huske betaler på at adressen skal være korrekt ifht. modtageradresse.

ergo kan/skal du vælge at bekræfte din adresse hver gang duhandler. mener at det er samtidig som accept afbetaling du får mulighed for det. (altså på samme side).
vh Vase-vild med viklinger;)

Brugeravatar
Inge Kristensen
Guldkoral
Geografisk sted: Ulstrup
Kontakt:

Indlægaf Inge Kristensen » torsdag, 09. december 2010 09:45

Så vidt jeg husker kan danske adresser ikke verificeres.

Jeg har enkelte gange oplevet sælger bede mig bekræfte at adressen er korrekt.

Brugeravatar
Krea
Diamant
Geografisk sted: København, Vanløse
Kontakt:

Indlægaf Krea » torsdag, 09. december 2010 15:07

Jeg mener jeg har læst noget med, at handler du med ubekræftet adresse, er du ikke dækket af den "protection" paypal ellers yder.... men er ikke sikker

Tilbage til "Indkøb i udlandet, Told og moms"