SÅ sker det vist!?

Alt hved der vedrører indkøb af materialer i udlandet og ikke mindst hvordan man forholder sig til toldgebyr, moms, selvfotolning, ventetid osv.
Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

SÅ sker det vist!?

Indlægaf Cecilou » tirsdag, 22. maj 2012 12:26

Postbudet er lige kommet op af trappen med to lækre lækre og meget lette trøjer fra eBay i en hermetisk lukket pose fra PostDanmark (Den oprindelige emballage havde de nemli skåret op) På den oprindelige emballage stod der noget med at varens oprindelige pris er 6 dollars og der var ingen kvittering. Skal jeg vente at der kommer en "Hyggelig" lille regning for told, eller kan det tænkes at jeg slipper billigt?
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Cecilou
Rubin

Re: SÅ sker det vist!?

Indlægaf Cecilou » tirsdag, 22. maj 2012 12:34

Mie skrev:Tror du er sluppet. Så vidt jeg ved omkræver postdk i forbindelse med udlevering af pakken

Fedt, det er endnu ikke sket for mig at jeg har skulle betale noget (udover varens pris og en smule porto).
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem
Geografisk sted: Kbh

Indlægaf perlemig » tirsdag, 22. maj 2012 14:36

Nemlig som Mie skriver. Hvis de finder noget, de vil fortolde, så beholder de varen indtil du har betalt. De vil s.. have deres penge vil de ;o)

Så du-slap-fri *tommel*
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » tirsdag, 22. maj 2012 14:45

Fedt - Så er der råd til lidt sommertøj måske.

Tilbage til "Indkøb i udlandet, Told og moms"