Fra England

Alt hved der vedrører indkøb af materialer i udlandet og ikke mindst hvordan man forholder sig til toldgebyr, moms, selvfotolning, ventetid osv.
Trold
Glas perle

Fra England

Indlægaf Trold » fredag, 19. september 2014 23:18

Jeg har et stykke tid søgt efter nogle pæne turmaliner, nu har jeg fundet nogen her: http://www.precioussparklebeads.co.uk/i ... ion=SEARCH

Jeg har aldrig tidligere købt smykkedele fra udlandet, så er lidt usikker.

Er der nogen af jer, der har erfaring med denne shop?

Som jeg har forstået det, så kommer der ikke told ell.l. på, når man køber fra europæiske lande, er dette korrekt?

Er der noget jeg skal være obs på, eller er det bare at gå igang?

Truntemus
Voks perle
Geografisk sted: Jylland

Re: Fra England

Indlægaf Truntemus » lørdag, 20. september 2014 02:31

Kender ikke den forretning. Men den ser okay ud sådan umiddelbart, at de går nok op i det til at afholde kurser, ville jeg tage som et positivt tegn. At betale med paypal er altid lidt sikrere, især når man køber første gang

Kan ikke se tourmalinerne. Det må have ændret linket eller noget.

Og ja, ingen moms eller told imellem eu-landa. Har bestilt fra flere andre shops i UK, og helt uden moms :)

Trold
Glas perle

Indlægaf Trold » lørdag, 20. september 2014 11:37

Jeg vil prøve, om jeg kan finde ud af det med PayPal, har aldrig prøvet det før. Tak for rådet. :)

De har flere forskellige turmaliner, de kommer frem hvis man søger på "tourmaline", jeg har især kig på disse: http://www.precioussparklebeads.co.uk/t ... 4836-p.asp

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Indlægaf kiskan » lørdag, 20. september 2014 14:09

Jeg har købt fra den butik et par gange og alt er helt OK. De er måske lidt dyre, men det er jo også de dyre stene de handler med.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Tilbage til "Indkøb i udlandet, Told og moms"