Hvad for en hjemmeside er billigst.

Alt hved der vedrører indkøb af materialer i udlandet og ikke mindst hvordan man forholder sig til toldgebyr, moms, selvfotolning, ventetid osv.
NatasjaA
Jade perle
Geografisk sted: Kastrup

Hvad for en hjemmeside er billigst.

Indlægaf NatasjaA » mandag, 16. februar 2009 01:03

Hej jeg har over Pandahall bestilt nogle krystal mellemled og de er rigtig billige med deres bling bling ting hmm er der nogle der ved om der er andre steder der er billige køber nemlig ikke så mange perle fra udlandet med alt andet gør jeg.
Jeg elsker bare smykker.

Brugeravatar
ChaserBall
Turmalin
Geografisk sted: Falster

Indlægaf ChaserBall » mandag, 16. februar 2009 08:46

Velkommen til :mrgreen:

Natasja, jeg tror ikke det er muligt at sige hvilken hjemmeside der er billigst. Det kommer nemlig an på hvad lige præcis du vægter, når du handler ind.

Skal det være flot finish, hurtig levering, hvilke materialer skal det være, skal du bruge mange, skal du bruge få stykker af hver, er nogle af de ting du skal gøre op med dig selv inden du bestiller.

Og så er der en liste over udenlandske og en over danske butikker på sitet her, og den er god at gå ud fra, når du vil afgøre hvor du vil bestille fra.

Indimellem er her fællesbestillinger fra Firemountaingems i USA, hvor nogle slår sig sammen og deles om fragt og toldgebyr, så det ikke bliver helt så dyrt at få det til DK.

NatasjaA
Jade perle
Geografisk sted: Kastrup

Indlægaf NatasjaA » mandag, 16. februar 2009 18:16

tusinde tak for hurtigt svar..
jamen hvor jan jeg se de udlanske sitet..?? hmm er ny her så ved ingen ting om hvor tingene ligger :oops:
Jeg elsker bare smykker.

Tilbage til "Indkøb i udlandet, Told og moms"