art silver clay

Alt hved der vedrører indkøb af materialer i udlandet og ikke mindst hvordan man forholder sig til toldgebyr, moms, selvfotolning, ventetid osv.
Herdis
Swarovski perle
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Du er velkommen Månestråle

Indlægaf Herdis » søndag, 01. marts 2009 14:40

Det er et skønt alias du har valgt. Kæden var med Aventuriner og små træperler fra Polynesien og kobber.Ørerringene har jeg stadig, køber syntes ikke hun kunne have lange øreringe. Mange hilsner

Brugeravatar
lisbeth
Luna
Geografisk sted: stubbekøbing

Indlægaf lisbeth » søndag, 01. marts 2009 15:39

hejsa ja det var så smukt kommer du til at lave et noget lign og i samme prisklasse og farver men med korte øreringe så er jeg meget interesseret og hvis jeg kan se et foto først *smækkys* *karm* farverne var brune og orange jordfarver har du ikke en side med solgte smykker så jeg kan vise hvilken smykke jeg taler om
månestråle

Linedans er lige sagen

Herdis
Swarovski perle
Kontakt:

du kan se alt hvad jeg har lavet

Indlægaf Herdis » torsdag, 05. marts 2009 11:35

Næsten alt hvad jeg har lavet ligger under linket , tidligere arbejder, på min hjemmeside. Men jeg er helt med på hvad det er for et du mener, har desværre ikke flere perler af den slags.

Herdis
Swarovski perle
Kontakt:

Re: art silver clay

Indlægaf Herdis » onsdag, 04. august 2010 18:13

har lige tjekket priser all over, Støn, fandt at RAvstedhus er absolut konkurence dygtige, idet den udenlandske post og vrøvl med told etc. rigeligt opvejer en måske difference. *aqua*

Tilbage til "Indkøb i udlandet, Told og moms"