kreative dage - messe

Til alt hvad der sker væk fra internettet, ude i den virkelige verden, messer, åbent hus, udstillinger, hygge aftner, workshops, sammenkomster osv. Kom og tilføj dit eget arrangement eller deltag i noget som andre arrangere.
Perleforum
perle
Geografisk sted: Aalborg

kreative dage - messe

Indlægaf Perleforum » mandag, 27. september 2010 21:48

Hejsa

Selvom der er lidt lang tid til så vil jeg lige gøre opmærksom på en messe www.kreativedage.dk som finder sted i Fredericia den sidste weekend i oktober 29.-31. okt. 2010. Der er udstillere med bl.a. dele til smykkefremstilling, men også kunstnere der udstillere, filt, pil, glas og meget mere - en messe for de kreative - gør det selv folk. *chear* Der er også diverse foredrag de forskellige dage.

Gitte

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Re: kreative dage - messe

Indlægaf Pia Lou'lou' » mandag, 27. september 2010 22:57

Hej Perleforum

hvad stiller du selv med? jeg kan se du er på deres liste ; )

Perleforum
perle

Indlægaf Perleforum » tirsdag, 28. september 2010 02:35

Jeg var heldig at få en af de sidste stande, og jeg skal af sted med alt til smykkefremstilling - stand 4149 *chear* så det bliver spændende men sikkert også nogle lange og hårde dage. Men ser frem til at møde en masse interessante mennesker og blive inspireret *rullegrin Måske vi ses!!! *ametyst*

Brugeravatar
kallie
Perlemors perle
Geografisk sted: Kongerslev

Indlægaf kallie » tirsdag, 28. september 2010 07:46

ihhhee gad godt... men helt til fredericia med en lille bebser... men burde jo kunne lade sig gøre så længe måltidet er mig *GG*

Men IKKE uden Susanne i nord - perle buddies stick together ;)
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Geografisk sted: Sulsted, Nordjylland
Kontakt:

Indlægaf Saraju » tirsdag, 28. september 2010 14:37

kallie skrev:ihhhee gad godt... men helt til fredericia med en lille bebser... men burde jo kunne lade sig gøre så længe måltidet er mig *GG*

Men IKKE uden Susanne i nord - perle buddies stick together ;)

hmmm. ku jo være din "julegave" kunne findes dernede... Ku da godt være vi skulle finde ud af os 2 og de små. Men synes vi skal køre i en bil. Så kan vi gejle hinanden op på vej derned, og måske forbi ravsted hus i kolding?
Tidl. Susanne i Nord

Elsker perler, og den ro det giver at arbejde med dem.

Brugeravatar
kallie
Perlemors perle

Indlægaf kallie » tirsdag, 28. september 2010 18:07

haha tror du ikke vi får "lommepenge" af mændene så *GG* gider godt nok næsten ikke derned med baby på armen, det er jo fordelen ved manden i sådan nogle tilfælder, fodre barn og aflevere baby til far *GG*
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Geografisk sted: Sulsted, Nordjylland
Kontakt:

Indlægaf Saraju » tirsdag, 28. september 2010 19:09

Det er jo det, men der kommer hvis jeg husker også en sten messe til Hjørring i starten af 2011. Men vi må lige snakkes ved om det. om end ikke andet så ved Lysfesten i næste uge. Glæder mig har altid elsket alle de lys der var er i haven, er begyndt at finde frem.
Tidl. Susanne i Nord

Elsker perler, og den ro det giver at arbejde med dem.

Perleforum
perle

Indlægaf Perleforum » tirsdag, 28. september 2010 23:14

Ang. Ravstedhus så er de også på messen i Frederecia - så to fluger med et smæk og så er det omkr. den 23/25. marts 2011 der er stenmesse i Hjørring. I den kommende weekend 2/3. okt. er der smykke og stenmesse i Hasselager ved Århus!

Brugeravatar
kallie
Perlemors perle

Indlægaf kallie » onsdag, 29. september 2010 12:01

mm århus.. knap så langt..

Tror nu godt manden vil med til sådan noget, så er der hygge med barnet Og det transportable køleskab er med (mor :P)
Women are angels!

Mehtap
Swarovski perle
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlægaf Mehtap » søndag, 24. oktober 2010 11:34

Hej,
Jeg bor selv inde i københavn, og synes kreative dage lyder rigtig skønt. Er det skønt nok til at man kan tillade sig at slæbe manden med fra københavn og ind til fredericia? Er der noget tilsvarende i københavn?

Brugeravatar
Danagonia
kobber perle
Geografisk sted: Bolderslev - Aabenraa
Kontakt:

Indlægaf Danagonia » torsdag, 28. oktober 2010 22:11

Jeg kommer i morgen :-) Så hvis nogen kan genkende mig må i lige sige hej *tommel*
Ha' en Perle dag! - CamillaBillede

Tilbage til "Arrangementer i den virkelige verden"