ustilling af smykker

Til alt hvad der sker væk fra internettet, ude i den virkelige verden, messer, åbent hus, udstillinger, hygge aftner, workshops, sammenkomster osv. Kom og tilføj dit eget arrangement eller deltag i noget som andre arrangere.
kreativekarenn

ustilling af smykker

Indlægaf kreativekarenn » onsdag, 10. august 2011 15:04

jeg fik det lige skrevet i et andet forum. det bliver snart efterår og vinter og så er der tid til udstillinger.

er der nogen herinde som kender steder hvor der afholdes udstillinger og hvor man kan komme med men sine smykker? gerne i øresundsregionen og kbh.
jeg er helt ny herovre så aner ikke hvor jeg skal starte.
det skal også gerne være et sted hvor det ikke er så dyrt igen at udstille.
skriv mig en mail: karenlatika4@hotmail.com
hvis i ved noget
på forhånnd tak
mvh

Brugeravatar
Mie
Admin (over perle)
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: ustilling af smykker

Indlægaf Mie » onsdag, 10. august 2011 15:37

Prøv et bibliotek

mjanneh
Jade perle
Geografisk sted: København

Indlægaf mjanneh » onsdag, 10. august 2011 18:12

Hvad med at lave en lille folder, hvor du viser eksempler på dine ting, samt skriver en lille historie til hvert smykke. Og så sender den rundt til diverse steder?

kreativekarenn

Indlægaf kreativekarenn » søndag, 30. oktober 2011 18:21

mjanneh skrev:Hvad med at lave en lille folder, hvor du viser eksempler på dine ting, samt skriver en lille historie til hvert smykke. Og så sender den rundt til diverse steder?

det var en god idé :D

Brugeravatar
Sorine
Træ perle

Indlægaf Sorine » lørdag, 05. maj 2012 18:35

Jeg udstiller lige nu i Vanløse Kulturstation i 5 små glasmontre. Jeg aner ikke om det giver noget som helst, men du kan da forsøge dig også. Du kan kontakte Hannah på mail her: "Hannah Haansbæk Rasmussen" <hannah@kff.kk.dk>; men jeg ville foreslå at tage forbi og se lokalerne og montrene og så spørge efter hende.

P.S. Nu er det jo en meget dygtig og anerkendt arkitekt, som har tegnet Vanløse Kulturhus. Det betyder at ingen kan finde indgangen til kulturhuset, men hemmeligheden er at man skal sigte efter Føtex Flaskeindsamling, og når man står der, er indgangen lige til venstre;-)

Hele herligheden ligger lige op ad Vanløse S-tog og metro.
If it´s predictable, it´s questionable.
Blixa Bargeld

Tilbage til "Arrangementer i den virkelige verden"