FINDERS KEEPERS MARKED !! stadig ledige stande

Til alt hvad der sker væk fra internettet, ude i den virkelige verden, messer, åbent hus, udstillinger, hygge aftner, workshops, sammenkomster osv. Kom og tilføj dit eget arrangement eller deltag i noget som andre arrangere.
Josefine.bs

FINDERS KEEPERS MARKED !! stadig ledige stande

Indlægaf Josefine.bs » tirsdag, 31. juli 2012 15:30

Billede

Hej Alle smykkeproducerende :) :)

det er nu tredje gang jeg er med på Finders Keepers marked som denne gang foregår i Korsgadehallen på Nørrebro d. 15-16 september fra 11-17.
Der er stadig ledige stande (mere info om standbooking kan findes på denne hjemmeside

http://finderskeepers.dk/#STANDBOOKING

Markedet er et super fedt design og secondhand marked hvor der er mange gode kup at gøre. Jeg arbejder selv på en ny produktion nu, så der er travlt i værkstedet.

Hvis i ikke lige er interesserede i selv at have en stand så kom endelig forbi, er sikker på det ville være noget for mange her inde. Der er alt fra lækre smykker (og mange af dem), tøj, keramik, kunst til sjove lysestager og gamle vintage sko - altså er der lidt af hvert og til en hver sjæl.

Hvis i er på facebook er linket her :

http://www.facebook.com/#!/events/19105 ... ser_joined

- Hygge fra Josefine

(min egen produktion kommer snart ud på min facebook side - http://www.facebook.com/media/set/?set= ... klingJosie -
men ligger nok også snart noget ud i en tråd her)

Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem
Geografisk sted: Kbh

Re: FINDERS KEEPERS MARKED !! stadig ledige stande

Indlægaf perlemig » tirsdag, 31. juli 2012 19:07

Har tilmeldt mig via Facebook med et måske - kommer, med mindre jeg bliver onkel den weekend *chear*

Veninderne er også inviteret - jeg kommer og hilser på, hvis jeg - forhåbentligt - kommer derind ;o)
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)

Josefine.bs

Indlægaf Josefine.bs » lørdag, 04. august 2012 12:46

Lyder godt :p også onkel delen !

Brugeravatar
Sorine
Træ perle

Indlægaf Sorine » tirsdag, 07. august 2012 10:25

Jeg fik nej til en stand da de ikke mente jeg matchede deres målgruppe, det gør jeg formentlig heller ikke:-0
If it´s predictable, it´s questionable.
Blixa Bargeld

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf Line » tirsdag, 07. august 2012 11:30

Sorine skrev:Jeg fik nej til en stand da de ikke mente jeg matchede deres målgruppe, det gør jeg formentlig heller ikke:-0

What? lyder som engang snopperi... vil man sælge en stand eller ej?

Josefine.bs

Indlægaf Josefine.bs » tirsdag, 07. august 2012 18:40

Åh det er jeg ked af at høre. men nah. snobberi vil jeg ikke kalde det - de har en fast målgruppe og en enorm lang kø til at få stande, der er altid booket op. Men ja, det er nok meget et ungdoms fashion designer marked med en rød tråd gennem alle stande, så måske var kjolerne ikke helt dem, ku jeg forestille mig :s selvom jeg syntes de er skønne :) :)
Ved ikke om du kender Det nye designer julemarked..? der ville du klart passe ind, også med kjolerne - det var til gengæld ikke min målgruppe, solgte intet der - der var for mange børn, forældre og ældre hehe :)

Brugeravatar
Sorine
Træ perle

Indlægaf Sorine » tirsdag, 07. august 2012 18:57

SparklingJosie skrev:Åh det er jeg ked af at høre. men nah. snobberi vil jeg ikke kalde det - de har en fast målgruppe og en enorm lang kø til at få stande, der er altid booket op. Men ja, det er nok meget et ungdoms fashion designer marked med en rød tråd gennem alle stande, så måske var kjolerne ikke helt dem, ku jeg forestille mig :s selvom jeg syntes de er skønne :) :)
Ved ikke om du kender Det nye designer julemarked..? der ville du klart passe ind, også med kjolerne - det var til gengæld ikke min målgruppe, solgte intet der - der var for mange børn, forældre og ældre hehe :)

Jeg tænkte faktisk at mine ting var for flippede og eventyragtige, tror mere deres målgruppe er unge kvinder som følger moden, og det gør mine ting jo ikke.
Jeg vil tjekke det julemarked du nævner, og så må du have held og lykke:-)
If it´s predictable, it´s questionable.
Blixa Bargeld

Josefine.bs

Indlægaf Josefine.bs » tirsdag, 07. august 2012 19:09

Netop det tænkte jeg også. Men ja, man kan jo ikke passe ind hos alle målgrupper, ligesom at jeg heller ikke virkede hos det nye designer julemarked..
Klart tjek det julemarked ud. der kommer mange, dog er boden ret dyr.. 700 something.. men hvis man passer ind sælger man nok også godt :) tak du. og i lige måde

Tilbage til "Arrangementer i den virkelige verden"