Skrotsmykker

Til alt hvad der sker væk fra internettet, ude i den virkelige verden, messer, åbent hus, udstillinger, hygge aftner, workshops, sammenkomster osv. Kom og tilføj dit eget arrangement eller deltag i noget som andre arrangere.
Brugeravatar
Indiedesign
Koral perle
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Skrotsmykker

Indlægaf Indiedesign » søndag, 19. august 2012 11:11

Jeg havde meldt mig til et kursus d. 8. September i skrotsmykker, men det er desværre blevet flyttet til d. 7. Oktober pga. Manglende tilmeldinger, måske nogen herinde er interesserede.... Man kan ikke længere finde kurset på dof... Men på underviserens hjemmeside kan det ses eller man kan ringe til Dof... http://www.noval-design.dk/kurser.html - kursus stedet lå vist i Rødovre

Smykkekursus - Smykker af skrot - med nitter og skruer.

Hold nr. 222142                                                                                                                                                                                                                          8 lektioner over 1 gang                                                                                                                                                                                   lørdag 8. september 2012 kl. 10.00-16.30

På kurset sælttes fokus på, hvordan små stykker af skrot og gamle kasserede eller fundne ting kan blive flotte, og spændende smykker. Vi gennemgår processen fra start til slut og ser på design og komposition.

Hvordan man kan save, klippe, file, slibe og overfladebehanbdle delene, samt hvordan de kan samles. Vi kommer bl.a. ind på hvordan man kan skrue, nitte, lime og binde delene sammen, så smykker bliver holdbare og anvendelige.

Du kan købe materialer hos underviseren, men du er også meget velkommen at medbringe egne materialer.

Josefine.bs

Re: Skrotsmykker

Indlægaf Josefine.bs » mandag, 20. august 2012 11:25

Uh det lyder godt :) hvad er prisen for kurset ??

Brugeravatar
Joanna
Koral perle
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlægaf Joanna » mandag, 20. august 2012 12:22

Hvor sjovt - altså ikke kurset, men underviseren Lilian noval er min gamle opera-lærer fra slut-80erne, hvor jeg sang den slags musik. Hun synger fantastisk. Er gift med en gut, der laver opera-festspil i Tyskland og har en søn der spille vidunderligt klaver. Jeg har ikke set hende i mange, mange år. Måske alene derfor skulle man melde sig på kurset...

Knus Joan
"Måtte der blive liv i min tale og mening i det, jeg siger"

mjanneh
Jade perle
Geografisk sted: København

Indlægaf mjanneh » mandag, 20. august 2012 21:23

Jeg er på!

/Marianne

Brugeravatar
Indiedesign
Koral perle
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Indlægaf Indiedesign » mandag, 27. august 2012 01:41

hej

jeg mener kurset koster 400 kr.... det er jo bare en dag.... men jeg er i tvivl... måske var det 600, det var ihvertfald ikke mere end 600

hanne

mjanneh
Jade perle
Geografisk sted: København

Indlægaf mjanneh » mandag, 27. august 2012 08:08

410.-

Josefine.bs

Indlægaf Josefine.bs » mandag, 27. august 2012 09:20

Fedt! jeg melder mig til

Brugeravatar