Nyt Smykkeværksted på Amager

Til alt hvad der sker væk fra internettet, ude i den virkelige verden, messer, åbent hus, udstillinger, hygge aftner, workshops, sammenkomster osv. Kom og tilføj dit eget arrangement eller deltag i noget som andre arrangere.
By-Bjerg Studio
perle

Nyt Smykkeværksted på Amager

Indlægaf By-Bjerg Studio » tirsdag, 11. marts 2014 23:24

Hej Alle,

jeg er selv SUPER kreativ, har altid været det og er, som jer derude, også faldet for smykkeverdenen. Efter flere inspirerende kurser på Københavns Tekniske Skole i Guldsmedelinien har jeg fundet mig et lokale på Amager som jeg lejer og de sidste mange måneder har gået og indrettet sammen med min Svigerfar, far og mor. Resultatet er blevet til en rigtig hyggeligt og lyst kælderlokale med dertil indrettede 5 guldsmede værkstedspladser og 2 design/skrædder værkstedspladser.

Det har taget lang tid at få lokalet klart da der virkelig er flere ting man liiiiige skal lave eller liiiiiige skal have indkøbt for at så mange kreative pladser kan blive køreklare - MEN det er de nu :-) :-) Jubiiiiiii....... :-) :-)

Lokalet har jeg tænkt mig skulle være et kreativt værksted for ildsjæle, som måske ikke selv har pladsen derhjemme, som måske har svært at finde sig en elevplads inden for branchen og som ikke ønsker at gå helt i stå af den grund. I lokalet har man mulighed for at sparre med andre i samme båd og det kan der faktisk blive mange sjove ting ud af :-)

Som sagt så er jeg fuldstændig nystartet så har brug for alt den hjælp jeg kan få så sig meget gerne til hvis i kender nogle der kunne være interesserede i at leje sig ind :-) Der er tale om leje på dagsbasis så man forpligter sig ikke til en hel måneds leje men kun de dage man skal bruge, smart ikk'? :-)

Der vil blive holdt noget ÅBENT HUS til den officielle åbning,

* LØRDAG D. 5. APRIL 2014 fra kl. 16:00 - 19:00 (tilmelding via Facebook grundet catering bestilling)

Skulle i have lyst til at kigge forbi lokalet er i altid velkommen og vil i høre mere så skriv endelig til mig :-)

Rigtig god aften til jer derude :-)

Mette
By-Bjerg Studio
Amager

Tilbage til "Arrangementer i den virkelige verden"