Perle-kom-sammen den 26. sept. 2015

Til alt hvad der sker væk fra internettet, ude i den virkelige verden, messer, åbent hus, udstillinger, hygge aftner, workshops, sammenkomster osv. Kom og tilføj dit eget arrangement eller deltag i noget som andre arrangere.
Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem
Geografisk sted: Kbh

Re: Perle-kom-sammen den 26. sept. 2015

Indlægaf perlemig » søndag, 27. september 2015 10:39

Ja tusind tak for en dejlig dag :-)
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)

Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem

Indlægaf perlemig » onsdag, 30. september 2015 14:53

Mooshi forresten, jeg har lovet at viderebringet et "af hjertet tak" for chilier. Han spiser med velbehag hver dag, og hvis det er lykke for ham, så er det jo godt :-)

Den orange djævle blev spist første aften, helt uden brok - hvordan gør de det? I går skulle jeg være kæk og smage citron-tingen. Jovel, den havde en snært af citrus over sig, og en r..fuld stærkhed!!!!! Sad med tungen i et glas mælk, mens han gnaskede videre.... :mrgreen:

Næste projekt - som jeg sjovt nok har vundet - er at finde ud af, om der kan dyrkes chili i en solrig vindueskarm, med minidrivhus.

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

Indlægaf mooshi » onsdag, 30. september 2015 15:24

Godt at høre :-) manden var lidt nervøs for om der var for lidt smag i dem, fordi det var nogle af de sidste. Du kan sagtens så dem i en solrig vindueskarm. Så det er bare igang med at tørre frø *tommel*
Billede

Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem

Indlægaf perlemig » torsdag, 01. oktober 2015 14:50

mooshi skrev:Godt at høre :-) manden var lidt nervøs for om der var for lidt smag i dem, fordi det var nogle af de sidste. Du kan sagtens så dem i en solrig vindueskarm. Så det er bare igang med at tørre frø *tommel*

...dem har vi ædt - frøene :-)

Tilbage til "Arrangementer i den virkelige verden"