Vis mig dit lager

Vis os hele dit lager, eller dit nyeste indkøb af lækre perler og andet godt. Vis os dine perlebokse og dit store hobbyværelse med perler ud over det hele. Kort sagt billeder af alt med smykkefremstilling og perleri.
AnneSkovsgaard
Ferskvands perle
Kontakt:

Re: Vis mig dit lager

Indlægaf AnneSkovsgaard » torsdag, 09. september 2010 19:45

foxylady1 skrev:Mums en masse lækkert I har!!

Kan kun være enig...man bliver helt misundelig....
Mvh Anne

Brugeravatar
Krea
Diamant
Geografisk sted: København, Vanløse
Kontakt:

Indlægaf Krea » fredag, 10. september 2010 17:18

Mit lager bliver hele tiden pakket frem og lagt væk, da jeg ikke har alverdens plads på spise bordet. Men jeg har det dog NOGENLUNDE organiseret i forskellige kasser:

Billede
Billede
Billede

Og så fik jeg lige disse ind af døren, hvor jeg dog elsker de små pakker fra Kina :-)
Billede

Jaso
Diamant
Kontakt:

Indlægaf Jaso » lørdag, 11. september 2010 19:39

Mht. fællesbestillinger - så lyder det som om det er fra Goldenlake Pearls . Der vil jeg bare lige sige at det var vi to om sidste gang - det er en mega omgang og ikke noget der bliver lavet så tit. Det tager rigtig lang tid og kræver et stort overblik. Det gik super godt sidste gang - men det er ikke noget man kan laver over 4 - 5 måneder - så bliver det alt for omfattende - jeg tror vi brugte ca. 1½ måned sidste gang. Blot til orientering - men der er super meget at spare i forhold til at købe i DK og det kan også godt betale sig at være med i firemountaingems bestillingerne - de er her lidt oftere.

Brugeravatar
kallie
Perlemors perle
Geografisk sted: Kongerslev

Indlægaf kallie » lørdag, 11. september 2010 20:02

Opdagede desværre firemountain bestillingen for sent sidst... men kunne helt klart godt finde på at være med :D
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Geografisk sted: Sulsted, Nordjylland
Kontakt:

Indlægaf Saraju » lørdag, 11. september 2010 20:16

kallie skrev:Opdagede desværre firemountain bestillingen for sent sidst... men kunne helt klart godt finde på at være med :D

Så skal vi sidde og hygge med at udvælge perler sammen, hehe og se om der er noget vi skal dele.

Jaso skrev:Mht. fællesbestillinger - så lyder det som om det er fra Goldenlake Pearls . Der vil jeg bare lige sige at det var vi to om sidste gang - det er en mega omgang og ikke noget der bliver lavet så tit. Det tager rigtig lang tid og kræver et stort overblik. Det gik super godt sidste gang - men det er ikke noget man kan laver over 4 - 5 måneder - så bliver det alt for omfattende - jeg tror vi brugte ca. 1½ måned sidste gang. Blot til orientering - men der er super meget at spare i forhold til at købe i DK og det kan også godt betale sig at være med i firemountaingems bestillingerne - de er her lidt oftere.

Glæder mig, tror jeg vil spare sammen til at være med i en næste år. Har efterhånden en dejlig base at arbejde med.
Tidl. Susanne i Nord

Elsker perler, og den ro det giver at arbejde med dem.

Tilbage til "Billeder af Materialer"