Skæbnesvangert besøg herinde!

Vis os hele dit lager, eller dit nyeste indkøb af lækre perler og andet godt. Vis os dine perlebokse og dit store hobbyværelse med perler ud over det hele. Kort sagt billeder af alt med smykkefremstilling og perleri.
Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Skæbnesvangert besøg herinde!

Indlægaf Cecilou » lørdag, 29. september 2012 22:56

Jeg var på besøg her på sitet tidligere på aftenen, hvilket viste sig at være skæbnesvangert - Jeg trykkede på Gurkemeje's link (Der er for det meste guf, og i aften var ingen undtagelse, tvært imod)
Jeg fik shoppet 9 perlestrenge, nemli følgende - Skal nok lægge billeder ind, når jeg har modtaget i starten af næste uge.

1 x Sten, mix, rund 8mm B (sr08mix2) = 24,00kr (http://gurkemeje.dk/catalog/product_inf ... ts_id=1736)
1 x Sten, mix, rund 14mm B (sr14mix2) = 46,00kr (http://gurkemeje.dk/catalog/product_inf ... ts_id=1737)
1 x Burinød, multifarvet, nuggets (J010SD) = 25,00kr (http://gurkemeje.dk/catalog/product_inf ... ts_id=1235)
1 x Sten, mix, rund 12mm B (sr12mix2) = 38,00kr (Købte vist den sidste)
1 x Magnesit, farvet mix rund 4mm (sr04magm) = 14,00kr (http://gurkemeje.dk/catalog/product_inf ... ts_id=1807)
1 x Magnesit, farvet mix rund 12mm (sr12magm) = 22,00kr (http://gurkemeje.dk/catalog/product_inf ... ts_id=1806)
1 x Sten, mix, rund 10mm B (sr10mix2) = 32,00kr (http://gurkemeje.dk/catalog/product_inf ... ts_id=1739)
1 x Lava, sort pimpsten, rund 15-16mm (sr16pimsor) = 45,00kr (http://gurkemeje.dk/catalog/product_inf ... ts_id=2289)
1 x Lava, petroleumsblå, rund 8mm (sr08lavpet) = 22,40kr (http://gurkemeje.dk/catalog/product_inf ... ts_id=1668)

For at det ikke skulle være løgn, så fortsatte jeg ind hos cyberinport, hvor jeg købte headpins og eyepins, så der er noget at gå igang med
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

mjanneh
Jade perle
Geografisk sted: København

Re: Skæbnesvangert besøg herinde!

Indlægaf mjanneh » søndag, 30. september 2012 00:33

Ha, ha ... du KAN ikke nære dig hva' :-)

Dejlige perler, du har købt. Burinnødden - hvordan er den? Helt hård som stenene eller hvordan? Holder den lige så godt som sten, tror du?

/Marianne

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » søndag, 30. september 2012 00:44

mjanneh skrev:Ha, ha ... du KAN ikke nære dig hva' :-)

Dejlige perler, du har købt. Burinnødden - hvordan er den? Helt hård som stenene eller hvordan? Holder den lige så godt som sten, tror du?

/Marianne

Tak:-) Jeg ved ikke meget om burinnødden, så det finder jeg ud af - næh, jeg kunne sgu ikke rigtig nære mig, men manglede også smykkematerialer:-)
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf Line » søndag, 30. september 2012 08:57

Uhh jeg har haft buri frø før. De er ret lette ligesom træ.

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » søndag, 30. september 2012 09:28

Line skrev:Uhh jeg har haft buri frø før. De er ret lette ligesom træ.

Fedt, er de gode at arbejde med? Hvordan føles de med hårdhed og den slags?

Brugeravatar
Inge Kristensen
Guldkoral
Geografisk sted: Ulstrup
Kontakt:

Indlægaf Inge Kristensen » søndag, 30. september 2012 11:28

Tak for handlen Cecilie

Jeg håber du bliver tilfreds med perlerne.

Burinødden er let, men ikke så hård og stærk som sten. Den er farvet og vil falme noget med tiden. Jeg bruger den selv mest til lange kader, hvor det er rart, at den ikke er så tung som sten.

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » søndag, 30. september 2012 12:58

Inge Kristensen skrev:Tak for handlen Cecilie

Jeg håber du bliver tilfreds med perlerne.

Burinødden er let, men ikke så hård og stærk som sten. Den er farvet og vil falme noget med tiden. Jeg bruger den selv mest til lange kader, hvor det er rart, at den ikke er så tung som sten.

Hej Inge:-)
Jamen selv tak:-) Jeg tænkte faktisk på at bruge dem i øreringe, og sætte dem i hoops lavet af memorywire:-) Jeg glæder mig vildt til at få perler ind af døren:-)

Brugeravatar
Angel24
Koral perle
Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Angel24 » søndag, 30. september 2012 16:02

OMG der er mange forskellige frø og nød perler derinde. det er jo nogle af dem jeg har ledt efter.
de Burinød ligner da lidt dem jeg har i min ene mix der er til salg.
Hilsen Jessica
Hver mod andre, som du vil have andre skal være mod dig
Billede

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » søndag, 30. september 2012 17:36

Kære Inge!
Hold da op hvor er du flittig:-) Jeg kan allerede se at du har pakket min ordre:-) Og hvor jeg bare elsker at modtage smykkematerialer fra dig:-)

Brugeravatar
Inge Kristensen
Guldkoral
Geografisk sted: Ulstrup
Kontakt:

Indlægaf Inge Kristensen » søndag, 30. september 2012 18:07

Cecilou skrev:Kære Inge!
Hold da op hvor er du flittig:-) Jeg kan allerede se at du har pakket min ordre:-) Og hvor jeg bare elsker at modtage smykkematerialer fra dig:-)

Jeg har lige holdt en uges dejlig ferie i varmen på Kreta. Jeg starter på arbejde i morgen, så det er med at få pakket alle ordrerne inden, så jeg kan sende dem på hjemvejen.

Brugeravatar
ChaserBall
Turmalin
Geografisk sted: Falster

Indlægaf ChaserBall » mandag, 01. oktober 2012 09:57

Ceilou, sikke nogle skønne ting du har bestilt, jeg glæder mig til at se hvad du får ud af "farveorgiet" .. jeg er nemlig ikke selv ret god til at sætte flere farver sammen.

Inge Kristensen skrev:Jeg har lige holdt en uges dejlig ferie i varmen på Kreta. Jeg starter på arbejde i morgen, så det er med at få pakket alle ordrerne inden, så jeg kan sende dem på hjemvejen.

MISUNDELSE .. jeg sidder her iført bluse trøje og vattæppe og fryser. Radiatorerne i hele lejligheden er på max, allerede nu. Jeg vil ha' varme!
PS.. håber du har haft en kanon tur :)

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » mandag, 01. oktober 2012 12:07

Fidusen med farver er, at man ikke altid skal arrangere dem, og sætte dem sammen på for arrangerede måder - Så kan det nemli godt gå hen og blive kedeligt. Drop de "pæne", "rigtige" og "almindelige" måder at sætte perler sammen på, og så gå i krig:-)

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » mandag, 01. oktober 2012 14:23

Sådan er det ihvertfald for mig:-)

Brugeravatar
ChaserBall
Turmalin
Geografisk sted: Falster

Indlægaf ChaserBall » mandag, 01. oktober 2012 15:00

Cecilou skrev:Fidusen med farver er, at man ikke altid skal arrangere dem, og sætte dem sammen på for arrangerede måder - Så kan det nemli godt gå hen og blive kedeligt. Drop de "pæne", "rigtige" og "almindelige" måder at sætte perler sammen på, og så gå i krig:-)

Det er lige nøjagtigt det der er svært for en som mig, der helst skal have ting i kasser. De fleste andre her er langt mere kreative og "ud af boksen" tænkende end jeg er.
Men det er jo altid en fryd for øjet at se på hvad andre så kan finde på :)

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » mandag, 01. oktober 2012 19:46

Jeg glæder mig som til juleaften til perlepost i morgen:-) Jeg tror faktisk også at der er lidt på vej fra eBay!

Tilbage til "Billeder af Materialer"