Art Jewelry Magazine

Her kan du poste alt om smykkefremstilling, perler og smykkedesign som du ikke kan få til at passe ind i en af de andre fora.
Josefine.bs

Art Jewelry Magazine

Indlægaf Josefine.bs » torsdag, 12. juli 2012 02:02

Hey alle.. er der nogen som nogensinde har abonneret på bladet Art Jewelry Magazine ? er det godt og har noget evt. nogle gamle eksemplarer jeg må købe?

se også lige hvad jeg fandt på deres hjemmeside.. gode vejledninger til forskellige ting. små projektbeskrivelser: http://art.jewelrymakingmagazines.com/e ... jects.aspx

- Josefine

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

Re: Art Jewelry Magazine

Indlægaf mooshi » torsdag, 12. juli 2012 10:39

Jeg har haft abonnement i omkring 2 år og har lige modtaget mit sidste blad. Der er mange lidt anderledes smykker i og man kan lære en masse spændende teknikker. Mange af tingene kræver at man har værktøjet i orden, men det har jeg set at du har :-) De projekter der er i bladet, er som regel noget der er lidt tidskrævende.

Jeg kan godt anbefale bladet til dem der interesser sig for smedearbejde og lign. *tommel*
Billede

Josefine.bs

Indlægaf Josefine.bs » torsdag, 12. juli 2012 12:17

Lyder rigtig godt :) Hvad betaler du til sammen, med abonnement og fragt osv?

og har du evt. nogle af de gamle blade du vil af med? :)

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

Indlægaf mooshi » torsdag, 12. juli 2012 14:12

Jeg kan ikke huske hvad jeg gav for det. Du skal bare vælge at subscribe til udenland, og så betale med visakort.

Jeg gemmer skam alle mine gamle blade :-) og kunne slet ikke finde på at skille mig af med dem, netop fordi der er så mange forskellige teknikker/emner beskrevet. Så jeg bruger dem også som en slags opslagsværk.
Billede

Josefine.bs

Indlægaf Josefine.bs » torsdag, 12. juli 2012 14:29

Hehe det tænkte jeg nok :) jeg ville heller ikke skille mig af med dem hvis det var mig.

Tilbage til "Generelt/Rodekassen"