Pinterest tip

I dette forum kan du poste alt der ikke har noget med smykkefremstilling at gøre, hyggesnak, sludder og sladder og useriøsitet.
Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Pinterest tip

Indlægaf Pia Lou'lou' » fredag, 06. juni 2014 21:19

Det er sjældent jeg bevæger mig væk fra mine homefeeds på pinterest. Men i den seneste tid har jeg bemærket at når jeg gik ind på de helt generelle boards med fx. food, art, fashion etc (knappen med de tre vandrette steger i venstre øverste hjørne) så fik jeg kun pins fra danske brugere i søgningen. først er det måske lidt sjovt, men det begyndte at irritere mig ikke så lidt og til sidst mente jeg ikke det var sjovt at søbe rundt i den hjemlige andedam med olsen, clausen og larsen - pinterest er f***** et internationalt forum, det er under alle omstændigheder godt på vej til at blive det og det skulle jeg meget gerne nyde godt af.

grænseløst irriteret fandt jeg idag ud af at hvis jeg skiftede nationalitet, ren formsag, så fik jeg straks andre resultater i min generelle søgning - tippet er hermed givet videre -

Måske pinterest tager sig sammen og laver en tutti frutti nationalitet en skønne dag. Tænk sig at de er så ensrettende i dagens globale verden, men de tror nok de bliver mere populære hvis de gearer sitet efter nationalitet - at tænke sig.... langt ude....

Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Pinterest tip

Indlægaf Mazy » lørdag, 07. juni 2014 01:23

Trælst at man skal skifte nationalitet for at få internationale resultater.... :(
Det ville da være smart hvis havde en funktion så man kunne vælge om man ønskede danske eller internationale søgeresultater. Ligesom man kan gøre på google... Men måske de får det engang...
Billede

Tilbage til "Andet snak"