Øv altså at man ikke kan stole på håndværkere :(

I dette forum kan du poste alt der ikke har noget med smykkefremstilling at gøre, hyggesnak, sludder og sladder og useriøsitet.
Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Øv altså at man ikke kan stole på håndværkere :(

Indlægaf Mazy » tirsdag, 21. oktober 2014 19:43

Vi skulle have lavet en stikkontakt og fik en elektriker ud og se det og give et tilbupå det. Han sagde lige omkring 1000 kroner alt i alt (incl. moms).
Vi sagde ok og han lavede det med det samme... nu har vi så fået regningen som lyder på 1500 kroner i stedet for de 1000 der var aftalen.
Øv, øv, øv at man ikke kan stole på en aftale men altid skal have alting PÅ SKRIFT inden man får noget lavet...
Det havde vi så ikke liiiige fået gjort *spammer*

Vi har sendt en mail nu hvor vi forklarer at det ikke var 1500 vi havde aftalt og vi skriver at vi regner med at få en revideret faktura på det aftalte beløb.... ikke at jeg satser på at de rent faktisk vil ændre deres faktura men de skal da i hvert fald vide at det IKKE er en god måde at behandle deres kunder på (eller ex kunder for vores vedkommende).

Nå men det var bare lige lidt brok herfra, somme tider hjælper det lidt at få brokket sig :mrgreen:
Billede

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Re: Øv altså at man ikke kan stole på håndværkere :(

Indlægaf Pia Lou'lou' » tirsdag, 21. oktober 2014 22:45

Ja, lad ingen dø i synden a la går den så går den.
Håber det lykkes.
ellers er trustpilot et godt sted at brokke sig, til en anden gang.

Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Kontakt:

Indlægaf Mazy » tirsdag, 21. oktober 2014 23:02

Ja, trustpilot... og et par andre steder.
50% over den aftalte pris er bare ikke ok!

... ærgrer mig også over at vi ikke tænkte på at få prisen sort på hvidt inden de gik i gang *lille ven *lynlås*
Billede

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Indlægaf kiskan » tirsdag, 21. oktober 2014 23:11

Ja, det er ærgerligt, sådan noget. Nævnte han om prisen på kr. 1.000 var inkl. moms?
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Kontakt:

Indlægaf Mazy » tirsdag, 21. oktober 2014 23:16

Ja han nævnte timeprisen uden moms og udregnet fra den pris der er på fakturaen, (som i øvrigt ikke er udspecificeret) så vil det betyde at en afbryder, en stikkontakt og et par stumper ledning skulle koste omkring 800 kroner *panik*

Det kunne vi købe væsentligt billigere i Silvan...
Billede

Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Kontakt:

Indlægaf Mazy » torsdag, 23. oktober 2014 16:12

Grrrrrr. de har lige svaret.
''alle medarbejdere hos xxx ved jo at deres time pris er 480 + moms altså 600,- så det er jo naturligvis min mand der husker forkert.
Men nej det er det IKKE. Han skrev nemlig til mig mens han fik prisen på 1000 kroner incl. moms fra elektrikeren der var her... *spammer*

Og hvorfor oplyser de ikke at de også skal have betaling for kørsel... det er da ikke umiddelbart indlysende, det får vi andre jo ikke i vores job...

Nogen der har prøvet noget lignende, og hvad har i i så fald gjort for at få jeres ret...?

Men uanset hvad så biver det ikke det firma vi vælger en anden gang...
Billede

Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Kontakt:

Indlægaf Mazy » mandag, 27. oktober 2014 19:44

... nå men det hjælper altså at brokke sig... nu er de gået ned til 1250 i stedet for 1500 :mrgreen:
Billede

sofiepigen
perle

Indlægaf sofiepigen » mandag, 30. marts 2015 13:32

Enig i at man nskal tjekke inde på https://dk.trustpilot.com/, men når det så er sagt, er det ikke altid de er retvisende ift. kvalitet osv. Hvis I kan huske sagen om Jensens bøfhus, så var de røget helt ned i anbefaling derinde, hvilket jeg godt forstår. Men det havde jo ikke noget med maden at gøre. Der er også snak omkring at der er nogen der laver profiler bare for at svine konkurrenten til eller fremme deres eget rygte. På denne måde kan det aldrig være sikkert at gå efter dem de anbefaler. Hvis jeg var dig, ville jeg kun bruge fagfolk, som du får anbefalet af andre. Jeg fik feks. anbefalet dem her http://www.sp-malerfirma.dk/tagrensning/randers-horsens-vejle-viborg ift. tagrensning som vi ikke selv kunne fikse fordi det er for farligt. Og ligesom det blev fortalt, var vi meget tilfredse efter arbejdet var færdigt. Husk på at håndværkerne har et renomme som de vil gøre alt for at passe på. For lige så snart der er en utilfreds kunde, så stopper anbefalingerne og et kæmpe forretnings potentiale er gået tabt. Det var lige hvad jeg havde at sige *tommel*

tbpedersen
perle

Indlægaf tbpedersen » mandag, 30. marts 2015 15:07

Min eks var håndværker, og jeg er meget enig i overskriften. Nu har jeg dog lært at grine af det. Se selv her :-)

Tilbage til "Andet snak"