Remee armbånd

I dette forum kan du poste alt der ikke har noget med smykkefremstilling at gøre, hyggesnak, sludder og sladder og useriøsitet.
MartinPedersen
perle

Remee armbånd

Indlægaf MartinPedersen » mandag, 16. februar 2009 18:36

Hej Alle. Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig.

I alle X factor programmerne ser man Remee sidde med et cool grønt perlelignende armbånd på venstre håndled. Er der nogen der kan oplyse mig hvilket mærke det er, eller hvor jeg kan købe det?

På forhånd tak.

Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Suz » mandag, 16. februar 2009 19:11

Hej Martin
Med lidt googlehjælp fandt jeg dette, hvor du kan læse mere
http://minguldsmed.dk/index.php/imagine
Mvh
Suz

Brugeravatar
boots
Jade perle
Geografisk sted: Taastrup

Indlægaf boots » mandag, 16. februar 2009 19:52

Det er da historien om La Chance, zodiac og lykkedyr armbåndene om igen...

Grundfilosofien omkring Imagine er at vende negativt til positivt.
Imagine armbånd giver overskud til at tænke glade tanker – og hvis vi alle tænker optimistisk vil problemer løses hurtigere. Hvert armbånd er forsynet med en kugle af sort agat, som ifølge gammel østlig mytologi frigør positive energier i kroppen, og dermed styrker og beskytter.

Jeg gad nok vide om ham Remee har nogen problemer han skulle snakke med en terapeut om...

grinrul* grinrul* grinrul*

Min ærlige mening om Imagine armbåndene er: De er grimme. Dén 'hale' der stikker ud ser totalt grineren ud; men der skal da nok være nogen der falder for det når Remee går med det....

Jeg synes faktisk det ser ud som om der er nogen der har kopieret de armbånd der er blevet vist herinde i den sidste tid.... - bortset fra
Armbåndet kan frit reguleres i størrelse ved at den store overkugle lukkes om en perle. Derved opstår Imagine armbåndenes karakteristiske ”hale”.
*rullegrin
Jeg mindes ikke at have set nogen armbånd med "hale" herinde.....

Tilføjet - ja, undskyld Martin; men jeg kunne ikke lade være. Jeg har lige siddet og læst en lang tråd - ca. 1 år gammel - der handler om et armbånd Remee åbenbart gik med sidste år.... Nyt år - nyt armbånd, lader det til. :mrgreen:
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » mandag, 16. februar 2009 19:58

grinrul* *rullegrin grinrul*

hvis du vil lave det selv, kan du bruge en kuglelås til hale-effekt

Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Suz » mandag, 16. februar 2009 20:17

Nej altså Boots - nu må du være positiv og ikke skræmme livet af den unge(?) mand, der kommer med en venlig og høflig forespørgsel på et armbånd han synes er cool.

Remee er jo en trendsætter, og sådan er der jo så meget, der vinder frem i modebilledet, som ikke alle falder for. Og heldigvis - ellers ville vi være fuldstændig ens.
Selv synes jeg armbåndet er okay, og overvejer da at lave et til min nevø, som jeg VED vil elske det og finde det sejt.
Mvh

Suz

Brugeravatar
boots
Jade perle

Indlægaf boots » mandag, 16. februar 2009 20:26

Er jeg da skræmmende? Det håber jeg sørme ikke.

Og det var jo ikke Martin jeg kritiserede - det var armbåndene... :mrgreen:

(Tilføjet: Ahem - husk nu at man ikke må kopiere mærkevarearmbånd.....)
Billede

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf Line » mandag, 16. februar 2009 20:29

kæft nogle overpriser de tager for det men ok det gjorde de jo også med lykkearmbåndene.

Malena

Indlægaf Malena » mandag, 16. februar 2009 21:39

Ja Line, jeg tror at folk som Remee bevist går efter noget der er dyrt, status symbol :S

Brugeravatar
boots
Jade perle

Indlægaf boots » mandag, 16. februar 2009 22:02

Egentlig tror jeg det hænger mere sammen med at hans kæreste/kone - eller hvad det nu er - angiveligt har sin egen smykkebutik. Det mener jeg der stod noget om i sidste Remee-tråd. Hun kender jo nok de sidste trends og det nytter jo ikke noget at Remee kommer med noget der er yt - eller out - eller hvad det nu hedder nuomstunder...

Om han stadig har den samme kæreste ved jeg ikke; men interessen for lykke-smykker har han måske fået derfra....
Billede

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz

Indlægaf Pia Lou'lou' » mandag, 16. februar 2009 23:21

Måske du har ret Boots, et andet bud kunne være at enhver designer/producent ville være lykkelig, hvis en for-alvor-i-søgelyset celebrity ville bære deres produkter. jeg tror de smider dyre lykkearmbånd og lignende halløj efter ham

Personligt ville jeg være velfornøjet, hvis en af dr's kvindelige speakere/journalister ville bære et halssmykke/ørering, som jeg havde lavet

--- dream on Pia *lille ven *grøn*

Brugeravatar
boots
Jade perle

Indlægaf boots » mandag, 16. februar 2009 23:36

Ja, de kendte bliver nok bombarderet med tilbud om både det ene og det andet. Har da før hørt at designere 'låner' kjoler ud til store gallamiddage og dén slags. Der foregår nok mere end vi tror af dén slags.

Personligt er jeg ligeglad med om det er fru Hansen, lille Ole eller Remee der går med eet af mine smykker - hvis bare de kan lide det og er tilfredse med det; men nu er det her jo også kun min hobby, og jeg har intet ønske om at der skal blive stor efterspørgsel på de ting jeg laver. Det er der nu nok heller ikke store chancer for, så det er jo nemt nok for mig at sige; men stor efterspørgsel ville jeg jo alligevel ikke kunne overkomme, så....

Min datter var med i en Johnny Deluxe video for et par måneder siden og mødte "Himself" - måske skulle jeg have givet hende et armbånd med til ham... *lol*
Næh - jeg er godt tilfreds hvis jeg kan sælge et smykke i ny og næ, så jeg får råd til flere 'reservedele'. Jeg har lovet mig selv og manden at der ikke skal købes mere nu (selvom det var svært)....
Billede

Brugeravatar
butler
Jade perle
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:

Indlægaf butler » tirsdag, 17. februar 2009 00:03

Alene for filosofiens skyld kunne jeg godt tænke mig et selv. Jeg bryder mig heller ikke om halen, men hvis det er sammensætningen af stenene som har betydning, kan jeg godt finde på at lave et til mig selv på wire for eksempel.
Synes godt nok også det er " ågerpris "
butler
Smykker laves for hygge og sjov

Helle
Jade perle
Geografisk sted: Thy

Indlægaf Helle » tirsdag, 17. februar 2009 10:30

Jeg tror helt bestemt at Remee får penge for at gå med de armbånd.

Hvis ikke han får tilbud om den slags, så er folk ikke gode nok til markedsføring. :mrgreen:

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf Line » tirsdag, 17. februar 2009 11:01

Tit så får kendisserne jo sådan noget gratis. Personligt ville det da være fint hvis en kendis ville gå med minde smykekr men de skal betale for dem ligesom alle andre. Det tror jeg faktisk også at de har råd til...

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz

Indlægaf Pia Lou'lou' » tirsdag, 17. februar 2009 14:37

Helle skrev:Jeg tror helt bestemt at Remee får penge for at gå med de armbånd.

Hvis ikke han får tilbud om den slags, så er folk ikke gode nok til markedsføring. :mrgreen:

Hvis han har haft det på i hver udsendelse, så får han nok penge for det -----------eller han er pokkers glad for det *rulle*

Noget andet er den kvindelige x-factor værtindes halssmykker?? --- det kan da heller ikke være en tilfældighed - jeg ved ikke om hun får penge - men programmets stylist kunne godt få det --- bliver tvs stylister ikke overhældt med tøj/smykker osv fra designerne/producenterne?

Tilbage til "Andet snak"