Remee armbånd

I dette forum kan du poste alt der ikke har noget med smykkefremstilling at gøre, hyggesnak, sludder og sladder og useriøsitet.
Forsythia
Swarovski perle

Indlægaf Forsythia » tirsdag, 24. februar 2009 23:44

Hun har da nogle flotte ting, men der er ikke mange originale ideer iblandt..
Fint at hun tjener penge på ts, det har jeg ikke noget imod. Jeg ville ønske jeg kunne det samme, men det er jo et gedemarked derinde.. grinrul*
Er der rettigheder på designet? Hun har jo ingen kuglelås på, så de er jo ikke heeelt ens?

Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Suz » onsdag, 25. februar 2009 02:41

Forsythia skrev:Er der rettigheder på designet? Hun har jo ingen kuglelås på, så de er jo ikke heeelt ens?

Well, hvis du læser 6-7 indlæg tilbage i denne tråd, så står de liiige der.
Mvh
Suz

Brugeravatar
ChaserBall
Turmalin
Geografisk sted: Falster

Indlægaf ChaserBall » onsdag, 25. februar 2009 08:58

Kuglelåsene er flotte. Dem kunne jeg sagtens finde på at bruge til meget andet end armbånd. Og mellemperlene er superflotte også.

Det er nok noget af det pæneste jeg kan sige, efter at have set dem ligge hos diverse guldsmede i går.

Perlerne i armbåndet er båååb båååb, og jeg ville blive edderspændt irriteret på halen, hvis jeg skulle have det på.

Frøken Jensen
perle

Rettigheder osv

Indlægaf Frøken Jensen » lørdag, 28. februar 2009 00:27

Der bliver talt meget om rettigheder osv men jeg kan se at det her omtalte armbånd er lavet af Krantz og Ziegler dem der kopirede lykkearmbåndet fra La Chance sidste år efter Remee og hans deltagere havde det på i X factror. Det er da for vildt at de laver samme stunt som La Chance ja direkte kopierer filosofien men allermest vildt er det da at Remee er gået med på den ...MONEY TALKS

micluc
perle

Re: Remee armbånd

Indlægaf micluc » mandag, 09. marts 2015 20:38

Jeg har selv været rigtige glade for disse armbånd.. Men mit problem er låsen. Efter 3 uger til 1 1/2 mdr bliver låsen løs. & man taber armbåndet. Jeg tabte mit første. Så gav mine Børn mig et,, Sørma om det ikke skete igen. Jeg har to venner fra hver Kontor bygning. som har været udefor det samme. & Læst mig til at dette er et meget alm problem. Som jeg syntes der burdes gøre noget ved. DFa de er så dyre som de er !!!'

Mvh
Michael L.

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Re: Remee armbånd

Indlægaf kiskan » tirsdag, 10. marts 2015 05:32

Michael, du burde klage over armbåndet til den forretning det er købt i. Det lyder ikke som god kvalitet til prisen.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Tilbage til "Andet snak"