nybegynder

Dette forum er tiltænkt nybegyndere og folk der vil lære hvordan de kommer godt i gang med selv at lave smykker. Her kan stilles spørgsmål og andre kan komme med gode råd.
Brugeravatar
jeatut57
perle

nybegynder

Indlægaf jeatut57 » lørdag, 07. september 2013 19:13

hej til jer alle herinde....er glad for at finde en side hvor folk er glade for at perle...jeg vil lige spørge hvordan ligger man sine ejne billeder ind? kunne da godt tænke mig at høre jeres mening om mine perleting Billede er nybegynder ...mvh jeanett.Billede Billede tror jeg er begyndt at lære det med billeder men de bliver meget små..BilledeBillede Billede Billede Billede

AlisB
Voks perle

Re: nybegynder

Indlægaf AlisB » søndag, 08. september 2013 23:34

Hej Jeanett, jeg kan ikke hjælpe med billederne, for det har jeg ikke prøvet selv, men jeg vil bare lige sige, at jeg synes, dine perleting er rigtig flotte *tommel* Den med tigeren er da en øjenfanger, jeg går ud fra, at det er et armbånd. Jeg har selv prøvet at perlevæve lidt, men jeg er ikke kommet igang med at få det lavet om til smykker, prøver mig bare lidt frem. Men dine ting er fine, og så ville det selvfølgelig være dejligt at se dem i lidt større billeder, så jeg håber, nogle hjælper dig igang med det *blink*
Hilsen Alis

Tilbage til "Nybegynder sådan kommer du i gang"