VEJLEDNINGER - Online lynkursus i enkle øreringe.

Dette forum er tiltænkt nybegyndere og folk der vil lære hvordan de kommer godt i gang med selv at lave smykker. Her kan stilles spørgsmål og andre kan komme med gode råd.
Brugeravatar
smyks
Voks perle
Geografisk sted: København og Odense
Kontakt:

VEJLEDNINGER - Online lynkursus i enkle øreringe.

Indlægaf smyks » lørdag, 27. oktober 2007 23:20

Hej, jeg har netop lavet et lille online billed-lynkursus i hvordan man kan lave nogle enkle øreringe, tjek det via min hjemmeside www.smyks.dk eller dette link:
http://www.digitoy.dk/smyks-guides/oje/hojre/
- og giv gerne kritik eller gode ideer
Vh. Martin :mrgreen:

Brugeravatar
LisbethBS
Ferskvands perle
Kontakt:

Indlægaf LisbethBS » søndag, 28. oktober 2007 02:25

Hold da fest, Martin. det var godt nok en udførlig vejledning, du der har lavet. Det har taget tid - og så med en lille ny i huset *respekt*

Tak for den.

Mvh. Lisbeth

Brugeravatar
smyks
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf smyks » søndag, 28. oktober 2007 10:52

hehe, ja den lille der hjemme gør jo, at der ikke helt er den tid man ellers havde... :o) Men det er altså p.t. min ambition at udvide med flere online guides - eventuelt med andres hjælp (?), da jeg i butikken jævnligt oplever at mange piger/kvinder netop har svært ved at komme over den første tekniske tærskel til selv at lave smykker.
Martin

goldstone

Indlægaf goldstone » søndag, 28. oktober 2007 13:39

Hej Martin jeg har købt flere spændende perler/sten hod jer og fået lavet nogle utroligt smukke smykker..... men noget jeg mangler kunne være en guide til hvordan man laver en smuk afslutning på en sten kæde til halsen med en flot lås

MVH.

Brugeravatar
smyks
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf smyks » søndag, 28. oktober 2007 13:51

Hej Goldstone
Tak for dit indlæg, ja det lyder som et ret oplagt emne at lave en guide til. Det kommer så hermed øverst på listen som næste projekt :o)
I næste uge skal jeg til Kina efter masser af nye perler og dimser til shoppen, så det bliver nok først derefter :o)
(butik og webshop er åbens imens, men tjek åbningstider for butikken).
Martin

goldstone

Indlægaf goldstone » søndag, 28. oktober 2007 13:56

hej igen Martin

får du sådan noget som goldstones og regnbue månesten? synes ellers de er en mangelvare generelt, søger nemlig goldstones i de blå/lilla i størrelsen 16-18mm til en stenkæde

(det var mig der lige har købt koraler de store ujævne! og har fået et super halssmykke ud af det)

kh

Brugeravatar
smyks
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf smyks » søndag, 28. oktober 2007 13:59

Hej igen.
Du og andre er mere end velkommen til at sende mig ønskesedler og helst med billeder til, så skal jeg gøre hvad jeg kan for at finde varen, men det skal være snart, for jeg rejser tirsdag og 10 dage frem (tjekker dog mail undervejs)
Martin

goldstone

Indlægaf goldstone » søndag, 28. oktober 2007 14:06

hej igen martin så har jeg sendt dig en mail med de to førnævnte sten så du kan se dem

Brugeravatar
smyks
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf smyks » søndag, 28. oktober 2007 14:10

Super, tak for det.

Brugeravatar
Bling-Bling
Labra Dorit

Indlægaf Bling-Bling » søndag, 30. december 2007 13:33

Hej Martin...

Det er SUPER TOP KLASSE *pokal* med den guide....den kan helt sikkert hjælpe mange og den er virkelig detaljeret og tydelig i billederne...og fin webshop forøvrigt....tror lige at jeg bliver nødt til snart at smide møllet ud af min tegnebog og kaste nogle dolleros din vej....for der er godt nok NAM NAM i lange baner hos dig....

Og hvor ser butikken gennemtænkt ud....flot facade og lækkert og stor udvalg i perler.... *klappe*

Keep up the good work og held og lykke i 2008 med både den lille og perlerne....

Brugeravatar
smyks
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf smyks » søndag, 30. december 2007 14:07

Hej Bling-Bling.
Tusind tak for komplimenterne, så glad for at det kan bruges :o) Vil egentlig gerne udvide denne sektion med flere guides, men pyyh det er svært at nå det hele.
Hold øje med butikken nu den næste måneds tid eller meld jer på nyhedsbrevet, der kommer rigtig rigtig meget nyt i Tib.sølv, sten- og glasperler, smykkestativer, gaveæsker med mere.
Godt nytår til alle jer i Smykkedesign-forumet.
Martin

Brugeravatar
Taslingen
Glas perle
Geografisk sted: Bramming, vestjylland
Kontakt:

Indlægaf Taslingen » torsdag, 23. oktober 2008 01:07

Hej Martin.

Jeg er simpelthen nødt til at høre om du har materialerne til de øreringe du laver i denne tråd? Altså i din online shop?

Hilsen Natasha

Brugeravatar
agronita
Peridot
Geografisk sted: Skanderborg
Kontakt:

Indlægaf agronita » torsdag, 23. oktober 2008 01:33

Hmmm, det ser ikke ud som om Martin er et aktivt medlem af forum? Eller er jeg gået glip af noget?
Anita

Støt Brysterne
www.stoetbrysterne.dk

Brugeravatar
Taslingen
Glas perle
Geografisk sted: Bramming, vestjylland
Kontakt:

Indlægaf Taslingen » torsdag, 23. oktober 2008 01:36

øv, det var da en skam.
de er så flotte :D

Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlægaf Mazy » torsdag, 23. oktober 2008 01:48

Jamen prøv at skrive til butikken og spørg dem om de stadig har materialerne :mrgreen:

Tilbage til "Nybegynder sådan kommer du i gang"