Kobber til øreringe?

Dette forum er til alt snak om materialer, hvad er bedst og hvad skal man vælge til det ene eller det andet. Indeholder også den ULTIMATIVE LISTE OVER DANSKE INTERNET PERLE BUTIKKER! Se hvor du kan få rabat.
Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Kobber til øreringe?

Indlægaf Cecilou » torsdag, 08. august 2013 13:36

Jeg har fået noget ret lækkert 1 mm tykt kobbertråd af en bekendt, og jeg har ca 1,5 meter - ville det kunne bruges til at lave ørebøjler ud af, eller vil de mørke belægninger, som der evt vil kunne komme omkring hullet i øret være skadeligt?
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

mjanneh
Jade perle
Geografisk sted: København

Re: Kobber til øreringe?

Indlægaf mjanneh » torsdag, 08. august 2013 22:17

Jeg bruger 1 mm kobber til ørebøjler. Det er ganske forskelligt, hvordan folk reagerer på kobber. Nogen har en hud, der gør, at kobberet hurtigt bliver mørkt - andre 'bider' det ikke på. Du kan altid overveje at lakere bøjlen, hvis det er.

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Re: Kobber til øreringe?

Indlægaf Cecilou » fredag, 09. august 2013 16:52

mjanneh skrev:Jeg bruger 1 mm kobber til ørebøjler. Det er ganske forskelligt, hvordan folk reagerer på kobber. Nogen har en hud, der gør, at kobberet hurtigt bliver mørkt - andre 'bider' det ikke på. Du kan altid overveje at lakere bøjlen, hvis det er.

Tak for det gode fif:-)
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Tilbage til "Snak om Materialer"