En ny verden...

Del dine gode idéer til hvordan man laver smykke ting, eller kom og få svar på spørgsmål om hvordan du laver det ene eller det andet.
Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

En ny verden...

Indlægaf mooshi » søndag, 09. juni 2013 21:45

Har åbnet sig :-) *chear* *jubi* *dance* *hophop*

Man har sikkert kunne gøre brug af det længe, men jeg har lige opdaget at jeg kan gå ind og låne gratis e-bøger via bibliotekets hjemmeside. Jeg kan stadig bedst lide helt almindelige bøger, men det er nu ikke så tosset at låne en smykkebog hvor der er mulighed for at zoome helt ind på detaljer. Og så er det også en fordel at man kan låne bogen med det samme :-)
Billede

Brugeravatar
Frkblomst
Voks perle

Re: En ny verden...

Indlægaf Frkblomst » tirsdag, 11. juni 2013 10:16

Hej Mooshi.
Ej, hvor smart. Det vidste jeg slet ikke. Vidste du desuden, at du også kan låne lydbøger med dit bibliotekskort over netlydbog.dk. Jeg bruger det tit, når jeg fremstiller smykker, så sidder jeg og hygger mig, hører en god bog og laver mine smykker. Det er komplet afslapning og kan virkelig anbefales. *chear*

Hilsen
"Rigtige venner kommer ikke an på hvor lang tid man har kendt hinanden, men hvor meget de har gjort for én på den tid."

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

Indlægaf mooshi » tirsdag, 11. juni 2013 10:36

Næ - det vidste jeg ikke. Det må jeg prøve en dag :-)
Billede

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » tirsdag, 11. juni 2013 11:01

Frkblomst skrev:Hej Mooshi.
Ej, hvor smart. Det vidste jeg slet ikke. Vidste du desuden, at du også kan låne lydbøger med dit bibliotekskort over netlydbog.dk. Jeg bruger det tit, når jeg fremstiller smykker, så sidder jeg og hygger mig, hører en god bog og laver mine smykker. Det er komplet afslapning og kan virkelig anbefales. *chear*

Hilsen

Det er jeg også stærkt forfalden til (jeg bliver smågnaven, når kvoten er opbrugt :mrgreen: )

Tilbage til "Gode tips"