Opbevaring

Del dine gode idéer til hvordan man laver smykke ting, eller kom og få svar på spørgsmål om hvordan du laver det ene eller det andet.
Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

Opbevaring

Indlægaf mooshi » torsdag, 18. juni 2015 20:30

Er der nogen af jer, der har et godt tip til opbevaring af de færdige smykker ?

Jeg søger især en ide så jeg nemt kan transportere mine smykker, og så jeg nemt kan finde smykket frem, når jeg sælger på hjemmesiden.

Jeg har før haft en Roll (stofobevaring) i tankerne - kender ikke lige det rigtige ord - men da jeg ikke lige har haft en opskrift til hvordan sådan en laves, har jeg opgivet det igen. Hvis nogen har en vejledning til dette eller en anden rigtig god ide, modtages dette med kyshånd :-)
Billede

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Re: Opbevaring

Indlægaf kiskan » fredag, 19. juni 2015 01:57

Jeg kan fortælle om min måde at opbevare mine "varer" på. Jeg putter smykkerne i en lynlåspose sammen med et stykke karton eller tyndt pap. Kartonen beskytter smykket og det holder posen opretstående. På kartonen til øreringe, stikker jeg 2 huller og hænger ørekrogene på. På posen sætter jeg en label med varenr. og længden på armbåndet eller kæden. Alle poserne med smykkerne opbevarer jeg i plastkasser, hvor de står i varenr.-orden. Billederne af smykkerne omdøber jeg til varenr., dette er et eksempel på 4 billeders navne AS1200, AS1200-1, AS1200-2, AS1200-3 (AS= armbånd sølv). Endvidere fører jeg alle mine varer ind i et regneark med: type, beskrivelse, mål, salgsbeløb samt udført-dato.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine

Indlægaf mooshi » fredag, 19. juni 2015 07:52

Jeg gør nogenlunde det samme. Men jeg tænker, at det måske er en lidt kedelig måde at vise smykkerne frem til kunder.
Billede

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Indlægaf kiskan » fredag, 19. juni 2015 08:40

Åh, så misforstod jeg. Jeg havde ikke fanget den med fremvisningen til kunder. Det har jeg ingen god løsning på. Jeg fremviser kun til venner og familie og så betyder "indpakningen" ikke så meget.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine

Indlægaf mooshi » fredag, 19. juni 2015 14:24

Men tak for tippet med papstykket, så poser kan stå oprejst *tommel*
Billede

Tilbage til "Gode tips"