Kan i kigge på min nye hjemmeside?

Dette forum omhandlet alt med hensyn til handel med de smykker du selv designer. Det er IKKE et køb og salgs forum! Få svar på spørgsmål om hvor du skal sælge og hvor meget du skal tage for det osv. Samt moms og skatteregler.
Csilla
Voks perle
Kontakt:

Kan i kigge på min nye hjemmeside?

Indlægaf Csilla » mandag, 20. juni 2011 21:01

Hej piger,
Nu blev jeg endelig færdig med min hjemmeside. Der mangler nogle oversættelser på engelsk. Jeg synes siden er andeledes end man plejer se, og det kan jeg godt lide, men ved ikke, hvad andre synes. Alle kommentarer er velkomme. Jeg er helt ny på banen, aldrig solgt noget, og er lige begyndt med smykker. Det synes måske... (Jeg har ikke så mange varer endnu, med de er på vej...)
Ser frem til at høre fra jer.
Csilla

Brugeravatar
Becca T
Diamant
Geografisk sted: Studstrup, Aarhus
Kontakt:

Re: Kan i kigge på min nye hjemmeside?

Indlægaf Becca T » mandag, 20. juni 2011 21:27

Hehe det havde hjulpet med en hjemmside adres!! *tommel* Du kan sætter den ind i din profil, så kommer den altid frem under din profil navn :-)

Csilla
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf Csilla » mandag, 20. juni 2011 23:33

Becca T skrev:Hehe det havde hjulpet med en hjemmside adres!! *tommel* Du kan sætter den ind i din profil, så kommer den altid frem under din profil navn :-)

Jeg troede, jeg har gjort... men jeg har glemt at skrive http:// så blev det ikke opdateret. Nu tror jeg den er der..

metteL
Ferskvands perle
Kontakt:

Indlægaf metteL » tirsdag, 21. juni 2011 10:17

Jeg synes, det er en smuk hjemmeside, men udfra de materialer, du har brugt synes jeg, dine ting er for billige :-)

Pøj pøj med hjemmesiden og ikke mindst salget ..
Mette Lindholm

Csilla
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf Csilla » tirsdag, 21. juni 2011 11:17

mette5555 skrev:Jeg synes, det er en smuk hjemmeside, men udfra de materialer, du har brugt synes jeg, dine ting er for billige :-)

Pøj pøj med hjemmesiden og ikke mindst salget ..

Tror du de er billige? Jeg fik vide fra nogen at de er for dyre. Det er svært med priser. Nogen har anbefalet at gå ned med priserne til de 500,-/set, der indeholder 3 dele. Det afviste jeg bare og sagde at de priser gælder masproducerede varer med billige materialer. Hvis man er efter de billige smykker, så finder de bare ikke noget hos mig. Men jeg er usikker med priserne stadig... Jeg synes også at mine priser kunne være lidt højere, men tænkte bare at det er måske nemmere at få slaget at gå i gang på en lidt lavere niveau.

Tak for kommentaren.

Brugeravatar
Danagonia
kobber perle
Geografisk sted: Bolderslev - Aabenraa
Kontakt:

Indlægaf Danagonia » tirsdag, 21. juni 2011 13:18

Jeg synes dine priser virker helt fine. Du kan sikkert godt få mere, men så tror jeg du skal arbejde lidt mere med dine billeder. Jeg synes din sorte baggrund virker fint og det er godt du har valgt noget andet end den gængse hvide. Men du kunne godt bruge et kamera med en bedre macro funktion, så dine billeder blev lidt mere skarpe og professionel. Dine smykker er rigtig flotte og godt lavet, så du har et super produkt. *tommel* I forhold til selve hjemmesiden synes jeg dit logo er super godt. Synes måske din sorte baggrund sammen med den sorte baggrund på billederne, bliver lidt for dystert og det anstrenger mine øjne lidt. Du behøver ikke lave baggrunden en lys farve, men måske en meget mørk lilla, så der var lidt farveforskel på billedernes baggrund og hjemmesidens, så ville billederne stå mere frem. Jeg synes måske også at teksten er lidt for stor i forhold til billedernes størrelse. Det ville se mere prof ud hvis den lige var en størrelse eller to mindre.
Har du en butik på Amio.dk?? Ellers ville jeg foreslå dig også at prøve der... Det tager meget lang tid at få sin egen hjemmeside frem på google, men Amio har allerede et stort kundegrundlag, og tror dine ting ville gøre sig godt der.
Ha' en Perle dag! - CamillaBillede

Csilla
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf Csilla » tirsdag, 21. juni 2011 13:33

Tak for kommentarerne og de gode råd. Jeg skal nok investere mere i fotoudstyr og prøver Amio.

Brugeravatar
Becca T
Diamant
Geografisk sted: Studstrup, Aarhus
Kontakt:

Indlægaf Becca T » tirsdag, 21. juni 2011 17:31

Min første indtryk da jeg åbnede hjemmesiden var WAUW!! Elsker de farver du har brugt. Jeg synes din priser er helt ok, synes ikke de er for meget. Jeg mangler de samme som Camilla, lidt bedre billeder.

Du har meget interesante smykker, elsker den sæt som hedder Sally Square.

En ting mer... der er en massa regler når man sælger smykker med ægte sølv så der skal du lige være obs på... men der har du måske styr på?

Men ellrs, godt gået!! *tommel* *tommel*

Csilla
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf Csilla » tirsdag, 21. juni 2011 22:57

Mange tak for kommentarerne.
Ja, jeg har styr på reglerne.

Lea
Swarovski perle
Geografisk sted: Odder

Indlægaf Lea » onsdag, 22. juni 2011 00:16

Suuper fin hjemmeside! Jeg har dog en enkelt "klage".. Jeg hader den skrifttype som du har valgt.. Den udstråler slet ikke den kvalitet og seriøsitet som du går efter. Vælg hellere en som er lidt mere sober og ikke så 13-årig.. Så vimder du meget i min bog :D

Ellers er det en fin hjemmeside med nogle reelle priser..
Mange hilsner Lea

Brugeravatar
ChaserBall
Turmalin
Geografisk sted: Falster

Indlægaf ChaserBall » onsdag, 22. juni 2011 07:52

Jeg er måske hypersensitiv, men jeg synes der "sker" for meget på din side. Mine øjne har travlt med at kapere farver, hvid skrift på sort baggrund, og billedet skifter.

Jeg er til gengæld SÅ vild med dine smykker, og synes ikke at prisen er for høj.

Csilla
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf Csilla » onsdag, 22. juni 2011 09:43

Jeg har valgt den fontstørrelse, fordi jeg har set sider med sort baggrund med "mere prof" font (dvs mindre, normale) , og det havde jeg store problemer at læse selvom jeg ikke fejler noget i øjnene Jeg ville ikke at kunderne forlader siden bare fordi det er for anstrengende at læse. Men jeg prøver at finde noget som er måske mere passende.
Tak for bemærkninger - især vedr priser, nu føler jeg mere selvsikker.

metteL
Ferskvands perle
Kontakt:

Indlægaf metteL » onsdag, 22. juni 2011 09:55

Jeg er helt vild med skriften .. bruger den selv på min egen hjemmeside :-)
Mette Lindholm

p-tærten
Jade perle
Geografisk sted: Odense

Indlægaf p-tærten » onsdag, 22. juni 2011 20:17

Superflot hjemmeside, men er også bange for at det er for svært at finde den i cyberspace. Tror som Camilla, at Amio er stedet for dig.
Dine smykker er ihvertfald fantastiske *hophop* og skal da ikke koste mindre.

Csilla
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf Csilla » onsdag, 22. juni 2011 21:38

Jeg er også bange for at det kommer at tage tusind år før kunderne opdager den. Men jeg skal lægge mere kræfter ind i markedsføring. Jeg har registreret på Amio allerede.
Mange tak til jer alle sammen.

Tilbage til "Salg af smykker"