Hvad synes i om min hjemmeside?

Dette forum omhandlet alt med hensyn til handel med de smykker du selv designer. Det er IKKE et køb og salgs forum! Få svar på spørgsmål om hvor du skal sælge og hvor meget du skal tage for det osv. Samt moms og skatteregler.
smykkemageren
perle
Kontakt:

Hvad synes i om min hjemmeside?

Indlægaf smykkemageren » tirsdag, 30. august 2011 20:50

Hej!

Jeg er igang med og lave en hjemmeside/webshop "jordkloden" og se på hjemmesiden. Det skal lig siges at den slet ikke er færdig endnu!!

Jeg vil bli´ve rigtig glad hvis i ville skrive ris, ros eller hvad i synes om den. Bare vær helt ærlige!! *blink*

Venlig hilsen Smykkemageren

EDIT af ADMIN: link slettet

Brugeravatar
ChaserBall
Turmalin
Geografisk sted: Falster

Re: Hvad synes i om min hjemmeside?

Indlægaf ChaserBall » tirsdag, 30. august 2011 22:17

Jeg ved ikke om det er min pc, men billedet på forsiden er ufatteligt sløret her.

Der er stavefejl/endelsesfejl:
for dig og købe smukke, håndlavede AT købe
vi har nogen for en hver smag! nogeT
der er flere som jeg ikke lige har ork til at sætte ind her i indlægget.

KRYDS OG BOLLE
gør det let at sætte kommaerne rigtigt (ikke at jeg selv er for god til det i hverdagen)

Netetikette:
Smykker kan fuldende et hvert sæt tøj! udråbstegn gør udsagnet hårdt, det er, i mine øjne, bedre at fjerne det

Unikke smykker?
hvis du finder ordbogen frem, vil du se at ordet betyder enestående, men det smykke jeg har set på dit site har jeg lavet 100% magen til.

Der mangler handelsbetingelser.

Fragt?

Generelt
jeg synes, at sidens farver er "ferske", der mangler noget der springer i øjnene (wow-effekten)
opbygningen er fin, jeg elsker når det er overskueligt (ellers kan jeg ikke finde ud af det, og klikker videre)
Hvad er smykkerne lavet af? (jeg går ud fra at du skal have andet end elastikarmbånd på siden)
Et galleri med billeder af smykker du kan lave, er en god ting at have med, da det giver en reference, hvis kunderne vil bestille.

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Geografisk sted: Sulsted, Nordjylland
Kontakt:

Indlægaf Saraju » tirsdag, 30. august 2011 22:28

Godt basis design, kan godt lide dine farver, men der skal nok mere lys på dine smykkebilleder for at de kan fungere med din meget lyse baggrund.
Tror unikt skal udskiftes med "eget design/design by Celine" eller lign. Da unikt principielt ikke kan laves ens 2 gange.

Ang. stavefejl osv. Få en ven til at læse det igennem, men basis opbygningen er ude mærket, måske et menu punkt mere fx. om xxx. med underpunkterne, kontakt, generelt, fragt og ofte stillede spørgsmål.

Under webshop gætter jeg på at der med tiden skal laves kategorier m. halskæder, sæt, øreringe, armbånd osv.

Ellers under om celine smykker, er der et menu punkt for meget, (men siden er jo ikke færdig som du selv siger)
Forsiden skal have et nyt billede, kan virkelig ikke se hvad det er.
Tidl. Susanne i Nord

Elsker perler, og den ro det giver at arbejde med dem.

Jaso
Diamant
Kontakt:

Indlægaf Jaso » onsdag, 31. august 2011 11:20

Jeg har faktisk ikke rigtig flere kommentarer end dem de 2 andre er kommet med - men specielt den med unikke smykker - det hænger ikke sammen med at du nedenunder skriver at de max laves i 10 eksemplarer. Er de unikke - skal man kun lave et stk. og være sikker på ingen andre har lavet det samme. Så jeg ville finde på et nyt ord.

Derudover er der en helt anden ting du skal være opmærksom på. Skat er meget efter disse hjemmesider med salg af smykker - der er er det vigtigt at du har helt styr på din regnskab - hvis du skulle være så uheldig at blive trukket ud til torskegilde - bare spørg Mie herinde - det er simpelthen et mareridt.

Held og lykke i smykke junglen.

Tilbage til "Salg af smykker"