Reklame

Dette forum omhandlet alt med hensyn til handel med de smykker du selv designer. Det er IKKE et køb og salgs forum! Få svar på spørgsmål om hvor du skal sælge og hvor meget du skal tage for det osv. Samt moms og skatteregler.
Brugeravatar
Syrenprinsessen
Månesten
Geografisk sted: Løve - Bryrup
Kontakt:

Reklame

Indlægaf Syrenprinsessen » søndag, 11. marts 2012 01:43

Hej alle smykkefolk :-)

Jeg har ikke været aktiv herinde længe. Har brugt en del kræfter på at få min hjemmeside opdateret med mest muligt smykker, da jeg ikke kan tage på markeder osv. (Pga. jeg har fibromyalgi)
Nu er det bare sådan, at jeg simpelthen ik kan overskue det med at reklamere. Jeg prøver en del på facebook, men det gir ik rigtig noget, og heller ik på amio.
Er der nogen der har et tip til, hvordan jeg kan komme videre med at reklamere, uden det er alt for uoverskueligt? Nogen let-tilgengængelige sider f.eks.

På forhånd mange tak.

Kærlige Hilsner fra Syrene.
Kreativitet er min ilt!

mjanneh
Jade perle
Geografisk sted: København

Re: Reklame

Indlægaf mjanneh » søndag, 11. marts 2012 02:16

Hej

Få en konto på www.amino.dk - et website for iværksættere. Der kan du få alle mulige ideer, inspiration, spørge mmm.

Du skal nok ikke forvente et fikst og færdigt svar, men derimod inspiration til måder at gøre tingene på.

mvh
marianne

Brugeravatar
butler
Jade perle
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:

Indlægaf butler » søndag, 11. marts 2012 12:32

Jeg har lavet nogle " boner " som jeg har delt ud til venner og bekendte. Der står min amio butik på og ved næste køb får man 20 %
Ligeedes får dem som har en bon 20% hvis de kommer hjem til mig og handler. Bare for at prøve om der kan komme lidt mere gang i den.
Selvfølgelig skal denne " bon " afleveres, eller hvis det er over et salg på amio, skal nr oplyses. Dem som udleveres derover, skriver jeg op med navn og nr. så de ikke bare cirkulerer rundt. Det har indtil videre ikke givet det helt store, men lidt..............
Smykker laves for hygge og sjov

Brugeravatar
Syrenprinsessen
Månesten
Geografisk sted: Løve - Bryrup
Kontakt:

Indlægaf Syrenprinsessen » mandag, 12. marts 2012 00:57

Ok, tusind tak for tippet. Det var måske ikke en helt tosset idé :)
Kreativitet er min ilt!

Tilbage til "Salg af smykker"