QXL-handel??? HVor er pengene?

Dette forum omhandlet alt med hensyn til handel med de smykker du selv designer. Det er IKKE et køb og salgs forum! Få svar på spørgsmål om hvor du skal sælge og hvor meget du skal tage for det osv. Samt moms og skatteregler.
Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

QXL-handel??? HVor er pengene?

Indlægaf Line » tirsdag, 27. marts 2012 15:28

Jeg har netop solgt en del troldekugler på QXL. EN af kunderne har valgt at betale med QXL-handel (skide irriterende da jeg ikke har bedt om det) Nu har jeg så fået en flot mail fra QXL om at hun har betalt... MEN... Hvor kan jeg lige se de penge? Jeg har ikke nogen QXL konto jeg kan se dem på? Så hvor står de? Hvordan får jeg dem ind på min konto? QXLs hjælpefunktion gav intete svar, nogen der ved det???

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

Re: QXL-handel??? HVor er pengene?

Indlægaf mooshi » tirsdag, 27. marts 2012 18:52

Det lyder jo næsten som trendsales. Kører de måske på samme konto? Men det er da irriterende hvis man ikke ønsker at handle på den måde og det så bare sker alligevel *tunge*
Billede

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Kontakt:

Indlægaf Line » tirsdag, 27. marts 2012 19:58

Nu har jeg så fundet ud af det... pengene bliver overført til min konto men der går jo så lige nogen dage. Fordelen for kunden er at de har betalt med det samme og jeg får en garanti fra QXL om at pengene er på vej og kan derfor sende hurtigere.

Ku ve om de får renterne for den eller de dage der nu går før de får pengene overført til mig. :-P Smart fidus.

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

Indlægaf mooshi » tirsdag, 27. marts 2012 20:16

Det gør de helt sikkert og er der slet ikke nogen gebyrer , så de også kan tjene på det?
Billede

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » tirsdag, 27. marts 2012 22:42

sjov mekanisme, men det er til at forstå. det har banet vej for impuls-køberne og givet sikkerhed hos køber, sælger og ikke mindst qxl- smart. deres gebyr er sikkert ligeså ublu som alle andres.

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Kontakt:

Indlægaf Line » onsdag, 28. marts 2012 08:32

Så vidt jeg kan se så er det kun køber der betaler 2% i gebyr, jeg har jo betalt mit gebyr da de jo tager fra mit salg som altid.

Tilbage til "Salg af smykker"