Elendigt salg på Amio.....

Dette forum omhandlet alt med hensyn til handel med de smykker du selv designer. Det er IKKE et køb og salgs forum! Få svar på spørgsmål om hvor du skal sælge og hvor meget du skal tage for det osv. Samt moms og skatteregler.
Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Re: Elendigt salg på Amio.....

Indlægaf Pia Lou'lou' » torsdag, 09. august 2012 12:00

jeg overvejede at downloade gimp, også som alternativ. overvejer stadig. adobe har fået et nyt slags abonnement der indeholder alle deres produkter,det overvejer jeg. ps er bare for skøn.

er gimp god til at klippe med?

Brugeravatar
Danagonia
kobber perle
Geografisk sted: Bolderslev - Aabenraa
Kontakt:

Indlægaf Danagonia » fredag, 10. august 2012 08:19

Jeg har både gimp og photoshop, men bruger faktisk kun gimp. Jeg fik photoshop gennem noget skole, på et tidspunkt, men ville aldrig ofre pengene på det. Gimp er nøjagtigt lige så godt. Det er lige så bøvlet at finde ud af PS.
Ha' en Perle dag! - CamillaBillede

Brugeravatar
Danagonia
kobber perle
Geografisk sted: Bolderslev - Aabenraa
Kontakt:

Indlægaf Danagonia » fredag, 10. august 2012 08:21

Pia Lou'lou' skrev:
er gimp god til at klippe med?

Gimp kan fint både klippe og klone.
Ha' en Perle dag! - CamillaBillede

Brugeravatar
Aalvik
Træ perle
Geografisk sted: Bække

Indlægaf Aalvik » onsdag, 29. august 2012 16:21

Danagonia skrev:Det er vigtigt at dine billeder bliver fanget i regnbuen, det er nemlig den de fleste bruger, når de laver colleger.
For at de gør det, skal baggrunden være den farve du går efter at ramme. Det kan være svært at vælge så det samtidigt ikke forstyrrer smykket for meget, så det skal du nok prøve dig frem med.

Hvad mener du *vedikke

Jeg er lidt nybegynder og tager bare nogle billeder til jeg synes jeg har ramt en god vinkel og baggrundsfarven vælger nærmest tilfældigt, dog med lidt tanke for smykkets farve. Men vil altid gerne blive bedre, så kunne du måske være sød at forklare mig hvad du egentligt mener, for jeg forstår det ikke? *blink*

Har været inde og kigge på Amio og ved nu hvad du mener med regnbuen ;)
Billede

Brugeravatar
Littie
Gul Calcit
Geografisk sted: Nordjylland, Klokkerholm
Kontakt:

Indlægaf Littie » fredag, 28. december 2012 02:04

Hmm, der sker generelt ikke en sk*d på Amio. Jeg har heller ikke solgt så meget som én eneste ting, siden jeg startede - og det er ved at være lang tid siden. Jeg har endda et ganske fint udvalg i butikken... *vedikke
Jeg tror bare, du skal gå worldwide (på Etsy) - det sælger bedre :)
Som sol og regn den kommer og går
Som katten er den utilregnelig
Som sæsonens skifte fra vinter til vår
Men altid er den hjertens belejlig
Inspiration...

Brugeravatar
brumbear
Falkeøje
Geografisk sted: Kolding

Indlægaf brumbear » onsdag, 15. maj 2013 00:15

Sorine, jeg har først lige læst denne tråd nu og gik ind for at se din amioshop. Jeg startede faktisk med at blive forvirret - forstår slet ikke forbindelsen mellem dit bannerbillede og dit butiksnavn ???

Desuden så tænker jeg: hvis hun stjæler andres billeder, kan jeg så stole på det hun skriver? For eksempel at smykkerne er nikkelfrie?
Det giver jo ikke ligefrem lyst til at købe noget *blink*

Ikke for at gøre dig ked af det. Bare for at fortælle hvordan folk kan opfatte det....
:mrgreen:

Taus Andersen
perle

Indlægaf Taus Andersen » onsdag, 29. maj 2013 22:25

Hej i kreative sjæle!

Skulle i have fået lyst til at prøve et alternativ til Amio, skal i være velkomne på Creatio :)

Creatio er en internetbutik, der samler et væld af landets selvstændige kunstnere og deres produkter.
Vi har i øjeblikket en overvægt af malerier og vil meget gerne have flere smykker på vores site.

Se www.creatio.nu for yderligere information.

Kontakt mig gerne på taus@creatio.nu hvis noget kræver nærmere forklaring.

Brugeravatar
Sorine
Træ perle

Indlægaf Sorine » fredag, 10. januar 2014 08:44

brumbear skrev:Sorine, jeg har først lige læst denne tråd nu og gik ind for at se din amioshop. Jeg startede faktisk med at blive forvirret - forstår slet ikke forbindelsen mellem dit bannerbillede og dit butiksnavn ???

Desuden så tænker jeg: hvis hun stjæler andres billeder, kan jeg så stole på det hun skriver? For eksempel at smykkerne er nikkelfrie?
Det giver jo ikke ligefrem lyst til at købe noget *blink*

Ikke for at gøre dig ked af det. Bare for at fortælle hvordan folk kan opfatte det....
:mrgreen:

Og jeg har så først set dette nu. Jeg forstår ikke hvad du mener med at stjæle? Kan sgu ikke lige huske hvad jeg havde som bannerfoto, men har bestemt aldrig brugt billeder af andet end mine egne produkter??
If it´s predictable, it´s questionable.
Blixa Bargeld

Tilbage til "Salg af smykker"