API til paypal?

Dette forum omhandlet alt med hensyn til handel med de smykker du selv designer. Det er IKKE et køb og salgs forum! Få svar på spørgsmål om hvor du skal sælge og hvor meget du skal tage for det osv. Samt moms og skatteregler.
Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

API til paypal?

Indlægaf Line » mandag, 05. november 2012 15:08

Er der mon nogen af jer kloge hoveder der ved hvordan jeg finder dette på min paypal?

API Username:

API Password:

API Signature:

Brugeravatar
Inge Kristensen
Guldkoral
Geografisk sted: Ulstrup
Kontakt:

Re: API til paypal?

Indlægaf Inge Kristensen » mandag, 05. november 2012 17:51

Der står lidt her, jeg har ikke tjekeet

https://www.paypal-community.com/t5/How ... /td-p/2767

mads
perle

Indlægaf mads » fredag, 03. maj 2013 02:20

Ved ikke lige hvor man finder disse Paypal informationer.

Men måske kan jeg byde ind med noget alligevel, da jeg også søgte efter en betalingsløsning til salget af min ebog (jeg regner med du har oprettet denne tråd fordi du også gerne vil opkræve online betalinger).

Problemet med at bruge Paypal til at opkræve betalinger i Danmark er, at der er rigtig mange der ikke aner hvad Paypal er + det som udgangspunkt ikke er muligt at opkræve betaling fra dankort (mener jeg).

Jeg valgte derfor i første omgang at opkræve mine betalinger via Ewire. Det var relativt ligetil at sætte op og det kostede i modsætning til mange andre løsninger ikke noget at oprette.

I dag bruger jeg Epay/Euroline til at opkræve betalinger, da det ser ud til godt at kunne betale sig ifht. hvor mange bøger jeg sælger.

Brugeravatar
Angel24
Koral perle
Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Angel24 » søndag, 05. maj 2013 09:19

kan det være rigtigt at jeg skal betale et gebyr til sælgers bank, når jeg betaler med paypal?
det skal lige siges at hun bor i norge og derfor vælger at jeg skal betale med paypal.
men hun skriver til mig at hendes bank opkræver et gebyr på 50kr for at bruge paypal?
Hilsen Jessica
Hver mod andre, som du vil have andre skal være mod dig
Billede

mads
perle

Indlægaf mads » tirsdag, 07. maj 2013 13:44

Når jeg handler via Paypal, så betaler sælger normalt gebyret.

Men uanset hvad, så kan din sælger jo gemme beløbet på hendes på Paypal konto. Derved burde det ikke komme i kontakt med hendes bank og derfor ikke udløser noget gebyr.

Tilbage til "Salg af smykker"