Tilbagebetaling med paypal.

Dette forum omhandlet alt med hensyn til handel med de smykker du selv designer. Det er IKKE et køb og salgs forum! Få svar på spørgsmål om hvor du skal sælge og hvor meget du skal tage for det osv. Samt moms og skatteregler.
Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Tilbagebetaling med paypal.

Indlægaf Line » søndag, 14. juli 2013 14:23

Ja det har jeg så prøvet for første gang... kundne havde betalet 108,- jeg sender de 108,- til tilbagebetaling og fandme om så ikke paypal trækker gebyr ud af de 108 jeg sender tilbage!!! Så nu får kunden så kun 104,35 det er jo latterligt... det er jo MIG der skal betale det gebyr hvis det er. Og RIGTIG irriterende at de ikke skriver noget om det INDEN man trykker på gennemfør. Jeg opdagede det kun da jeg tilfældigvis gik ind for at se på tilbageførslen igen. Så nu får jeg da nok en øf fra den kunde... suk... jeg troede paypal var SÅ smart...

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Re: Tilbagebetaling med paypal.

Indlægaf kiskan » søndag, 14. juli 2013 14:30

Jeg har også prøvet det. Jeg tror at du ser forkert! Er gebyret ikke med modsat fortegn i forhold til dem du tilbagesender? De tilbagebetaler nemlig gebyret til dig. Hvis du evt. kun returnerer en del af beløbet, reduceres gebyret også.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Re: Tilbagebetaling med paypal.

Indlægaf Line » mandag, 15. juli 2013 12:22

Hmm jo i oversigten ser der rigtigt ud 108, men når jeg går ind og ser detaljer ser det forkert ud. Nå men jeg håber på det hele går rigtigt så. :-)

Tilbage til "Salg af smykker"