Må godt lukkes

I dette forum kan du oprette en tråd hvis du eks. skal bestille noget fra en butik hvor der er rabatter at hente hvis man køber meget. I kan så aftale flere at købe sammen og derved sparer penge. LÆS REGLERNE for dette inden du laver en fællesbestilling.
Camilla L
Swarovski perle

Må godt lukkes

Indlægaf Camilla L » onsdag, 09. juni 2010 15:24

Jeg vil gerne stå for en lille fællesbestilling hos firemountaingems, max 8 personer. Bestillingen skal gives som excellark senest den 15. juni, og depositum på dollarprisen x7 overføres senest den 16. juni.

Skriv her på forum om du vil være med og ca. hvor mange units du regner med at bestille, helst min. 20. (husk det er units der tæller og ikke items). Først til mølle princippet.

Resten af pengene skal overføres når jeg modtager varerne. Jeg afregner FedEx efter vægt.

Man kan hente hos mig på Østerbro, hvis det er en mulighed, ellers sender jeg med posten (helst som pakke).

Tilmeldte:
Camilla L 30 units
Lotus 100 units
Mille_2009 45 units
Thepearl 50 units
Mummy in the cave
Elsebeth 10

lotus
perle

Re: Fællesbestilling hos firemountaingems

Indlægaf lotus » torsdag, 10. juni 2010 19:38

Hej
Jeg vil gerne være med med 50 linjer.
Men jeg har aldrig prøvet det før. Jeg forstår det sådan, at jeg i et exelark skriver varenumre og priser op.
Skal det sendes til din mail. Hvad er den ? Og dit kontonummer. Eller hvordan ?
K.H. Mette

Camilla L
Swarovski perle

Indlægaf Camilla L » torsdag, 10. juni 2010 20:09

Lotus jeg sender dig en pb (privat besked) med min emailadresse, kontonummer og excelark-skabelon. Vi går efter den billigste pris (over 200 units), så det er den pris du skal skrive ind.
Hvis du er i tvivl om noget, så bare spørg.

Ellen
Sølv perle
Geografisk sted: Århus N

Indlægaf Ellen » torsdag, 10. juni 2010 22:57

Camilla - ku du ikke ta at sende en pb til mig også - m exelark?
Jeg har været med i en enkelt firemountaingems bestilling, og der brugte vi de lister, man kan lave inde på firemountaingems.
Mange hilsner fra Ellen

Camilla L
Swarovski perle

Indlægaf Camilla L » fredag, 11. juni 2010 11:22

Jo selvfølgelig. Jeg fik ikke gjort det i går, men sender excellark til jer i løbet af weekenden. Jeg tror vi bliver nødt til at rykke fristen lidt, da der jo ikke er nok der har tilmeldt sig endnu. Det plejer ellers at gå meget stærkt, men der har nok været rigeligt med fællesbestillinger på det sidste. Mille og Lotus, sig endelig til når I ved mere precist hvor mange UNITS I har tænkt jer at bestille.

Ellen
Sølv perle

Indlægaf Ellen » fredag, 11. juni 2010 11:49

Camilla L skrev:Jo selvfølgelig. Jeg fik ikke gjort det i går, men sender excellark til jer i løbet af weekenden. Jeg tror vi bliver nødt til at rykke fristen lidt, da der jo ikke er nok der har tilmeldt sig endnu. Det plejer ellers at gå meget stærkt, men der har nok været rigeligt med fællesbestillinger på det sidste. Mille og Lotus, sig endelig til når I ved mere precist hvor mange UNITS I har tænkt jer at bestille.

Fjong. Tak skal du have.
Og ja - skal nok give besked.
Du har sikkert ret i, at "markedet" mht firemountaingems bestillinger er forholdsvist "mættet", men jeg har altså ikke travlt, så du kan rykke fristen som det kan komme til at passe.
Mange hilsner fra Ellen

lotus
perle

Indlægaf lotus » fredag, 11. juni 2010 11:54

Hej igen
Jeg kan også sagtens vente. Jeg kan godt bestille mere end 50, hvis der ikke kommer så mange deltagere.
Jeg har aldrig prøvet excelark før, men det går nok. Har du min mailadresse ? Er der noget med at man ike må skrive tlk. nr. eller mailadresser her ?
K.H. Mette Lotus

Camilla L
Swarovski perle

Indlægaf Camilla L » fredag, 11. juni 2010 13:29

Lotus jeg sender dig en pb (privat besked), så udveksler vi email adresser der. Jeg mener at man får en advisering på mail når man modtager en pb. Men ellers kan du gå ind under "brugerkontrolpanel" (se foroven) og læse dine beskeder.

Camilla L
Swarovski perle

Indlægaf Camilla L » fredag, 11. juni 2010 13:33

Forresten, for dem der er nye i at bestille fra firemountaingems, vil jeg lige fortælle, at man skal regne med at den endelige pris er ca. 9 x dollarprisen efter told, moms og forsendelse. Jeg sender et udspecificeret regnskab til alle når sidste betaling skal falde.

thepearl
Koral perle
Geografisk sted: Herning

Indlægaf thepearl » fredag, 11. juni 2010 16:48

Jeg har en veninde som var ved at snakke om for noget tid siden, at hun godt kunne tænke sig noget derfra. Jeg hører hende lige, og giver besked senere idag (jeg står selvfølgelig inde for både bestillingen og penge fra hende)
Perlehilsen Dorthe

thepearl
Koral perle

Indlægaf thepearl » lørdag, 12. juni 2010 00:31

Camilla, hvis det er ok, så har min veninde fundet 50 units. Og jeg står selvfølgelig inde for både dem og pengene/afregningen til dig.
Perlehilsen Dorthe

Camilla L
Swarovski perle

Indlægaf Camilla L » lørdag, 12. juni 2010 14:03

Thepearl, det er fint, jeg ser det bare som at det er dig der bestiller :-)

thepearl
Koral perle

Indlægaf thepearl » lørdag, 12. juni 2010 18:40

Det lyder super Camilla, det er hun kanon glad for :-)....at jeg så lige smuglede 2 små ting med, er jo en anden side af sagen LOL
Perlehilsen Dorthe

Ellen
Sølv perle

Indlægaf Ellen » lørdag, 12. juni 2010 21:33

Altså!!........Jeg stikker jo ikke op for bollemælk (hvad det så end er!! :-)) ), og kan nemt smide 30 items i min kurv.............og måske lidt mere....Jeg vil jo ikke være en svækling!! :-) :-)
Mange hilsner fra Ellen

Mummy in the Cave
Swarovski perle
Kontakt:

Indlægaf Mummy in the Cave » lørdag, 12. juni 2010 23:13

Camilla, kan jeg nå at være med i denne fællesbestilling ?

Tilbage til "Fælles bestillinger"