Smykkeværksted sælges.

Her kan du købe/sælge eller bytte materialer til smykke fremstilling. Her må kun handles med materialer og ikke med færdige smykker eller andre ting. Kun for privatsalg! Køb og salg skal foregå i selve tråden og må ikke foregå ved eks. link til trendsales eller qxl, brug reklamesøjlen til dette. Salg af andre ting kan foregå i Andet snak.
Brugeravatar
Syrenprinsessen
Månesten
Geografisk sted: Løve - Bryrup
Kontakt:

Smykkeværksted sælges.

Indlægaf Syrenprinsessen » onsdag, 13. november 2013 16:58

Hej alle smykkemagere. Jeg sælger mit smykke værksted, så vidt muligt samlet. Oplagt hvis man er under "opstart". Der er mere end på billedet her, i god stand, og jeg er ikke færdig med at tælle sammen, men regner med prisen bliver mellem 1000og 2000. Med god rabat uanset. Og man sparer mange kræfter og tid ved ikke at skulle surfe rundt i alverdens butikker. Hvis du er seriøst interesseret eller kender nogen der er, så kom endelig og se på det og skriv, hvis der er noget, du gerne vil vide. Det er først til mølle. Der er perler i sten, træ, skaller, plastic mm., forgyldte, forsølvede dele samt bronze. Henvendelse her på fb. eller på mail: Syrene_Theresia@hotmail.com Tak til jer der deler mit opslag. :) Jeg bor i Samsøgade, Århus C. Tlf: 22241089 - Skriv for spørgsmål.

Billede
Kreativitet er min ilt!

Tilbage til "Køb - Salg - Bytte"